Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower stelling eens of oneens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower stelling eens of oneens

    Korting op 420shop
    Last edited by Bisnismoneyblow; 27 August 2016, 20:30.

    #2
    Re: Autoflower stelling eens of oneens

    Heb nu een auto geoogst die gezaaid was in mei en had er nog rot in
    wat je buren gaan doen geen idee

    Comment


      #3
      Re: Autoflower stelling eens of oneens

      Lol waarom probeer je het niet.

      Ik heb het zelf een keer gedaan met 2 lowriders op 22 augustus in de grond in de tuin gestopt.

      Eentje werd een mannetje eentje leek wel op een vrouwtje maar ze werden niet hoger dan 10 cm allebei en gingen binnen 2 weken in bloei

      Nu worden lowriders niet zo hoog maar normaal is tussen de 30 en 45 cm geloof ik. Dus 10 cm is een derde ....

      Ik zou helemaal nergens op rekenen als je het probeert. Ik heb zelf verder niet op opbrengst gewacht.
      Maar wie weet niet geschoten altijd mis

      Comment


        #4
        Re: Autoflower stelling eens of oneens

        Ik ga voor optie 1.
        sigpic it is just a flower

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Autoflower stelling eens of oneens

            Ik heb er iets bedacht ik heb nu plastic bekers gekocht en heb 27 augustes potjes gehad van de bloemist mini potjes daar ik de zaadies in en doe de potjes in een doorzichtig pvc opslag doos die ik gebruik als kas als je klijne kas koopt is niet echt slim want je hebt a klijne tot ruimten en ben je bent niet wijs voor je portemonnee voor wat je er voor krijgt dus heb die van de action in de gooste maat nog best zwaar ding voor in de bus en hij is groter en goedkoper ! Dan de kasje die ik heb gezien Die ga ik nog halen(ondertussen al gedaan op 27 ste augustes 2016 )
            waarom ik de plantjes in klijne minni pot doe is dom zou je denken nou nee het is nog al vervelend als je te veel grond over hebt en het weg kan gooie is z9nden daarom kies ik voor eerst mini potjes en dan de pot waar in ze omgehakt en mishandeld en levend verbrand zouden worden plantjes zijn lief voor jou maar jij jiet voor hem
            want uit evaring red er soms eentje het begin niet en het is zonden om voor 5.5 grond te verspillen
            Want vaak knakken ze om of ze gaan dood of zijn gehandicapt zo als ik keer mee heb gemaakt werd de bovenste indanode een groot blad die helemaal 360 rond was en daarna had je er niks aan mogoltje
            en laat ze effen 28 augustes op het balkon genieten van de laatste paar mooie dagen zo'n in de kas ter berscherming van wind en regen ect.
            Voor een mooie strart
            Onder tussen ben ik een wedstrijd begonnen met me vriendin
            Zij 11 zaden uitgekozen en ik ook
            Zij heeft wite russian van wietzaadjes.nl en ik heb dina fem Roadrunner 2 wie de meeste oogst gewicht heeft die wint ik heb nog van plaats 11 road runners er maat 10 en een big bud af als geheim wapen nu weet ik dat het niet eerlijke strijd zou zijn als ik een hoge opbrengst plant zou nemen en heb er daarom maar 1 hoge en 10 gemiddelde en me vrouw aleen hoge opbrengers zo is beetje eerlijk want vrouwtje hebt nog nooit gekweekt en zo mag ze het zelf uit zoeken zo leerd ze nog wat de regel is wel geen pro kweek spullen pakken uit het schuurtje met speelgoed Dussen alles binnen een budget van een 10 euro en met potten die ik nog heb en potgrond en stoomketels mogen aleen uit de schuur worden gehaald en geen klok de klok zijn wij zelf zo word en leuke streid en mag de beste winnen hier over plaast ik op form vrouw VS man kweek wedstrijd.
            In de tijd flans ik een zelfgemaakte verborgen hok project af izo dat niemand ze in beslag gaat nemen
            Maar waar waren we o ja
            ik had dankzij tim 11x wite russian
            railrunner 2 dinafem 10x en 1 x big bud
            En nu hebben we een echte westrijd
            Last edited by Bisnismoneyblow; 27 August 2016, 20:45.

            Comment


              #7
              Re: Autoflower stelling eens of oneens

              Comment


                #8
                Re: Autoflower stelling eens of oneens

                Wat een aparte nickname?
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #9
                  Re: Autoflower stelling eens of oneens

                  Mijn post kan verwijderd worden.
                  Last edited by fsmidt; 27 August 2016, 09:08. Reden: Niet alle replies gelezen.

                  Comment


                    #10
                    Re: Autoflower stelling eens of oneens

                    Heel specifiek vraag je of autoflowers kunnen groeien op 22 augustus.
                    Dat kan.

                    Als je buren je niet mogen, en je zet 16 wietplanten, dan bellen ze de politie. Die kans is 95%. Want ze mogen je niet zeg je, dus ze zullen graag van je af zijn.
                    Als de politie komt ben je al je plantjes kwijt, nergens in de wet staat dat je er dan toch nog 5 mag houden.. Dat heb ik ook nog nooit gehoord.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Autoflower stelling eens of oneens

                      Meeste AF soorten ben je al snel 3 maanden zoet mee dus tel ik even sept okt nov
                      dan zou je eind nov. kunnen oogsten wat je niet gaat halen of je moet mzl hebben dat het mooi weer blijft tot begin dec.

                      wat ik niet denk!

                      JE BENT DUS VOOR BUITEN TE LAAT

                      just my 2 cents
                      sigpic
                      LED there be light

                      Comment


                        #12
                        Re: Autoflower stelling eens of oneens

                        Lekker weer buiten afgelopen dagen pff mag wel wat minder zo eind augustus 35 graden geweest
                        Last edited by Bisnismoneyblow; 27 August 2016, 20:55.

                        Comment


                          #13
                          Re: Autoflower stelling eens of oneens

                          lekker in de tent dan prob solved
                          sigpic
                          LED there be light

                          Comment


                            #14
                            Re: Autoflower stelling eens of oneens

                            Wie wint er cannawiet (vrouw)
                            Of cannaherma (man)
                            Last edited by Bisnismoneyblow; 27 August 2016, 20:47.

                            Comment


                              #15
                              Re: Autoflower stelling eens of oneens

                              Schrijf nu je verhaal nog eens met hier en
                              daar een punt en/of een komma!

                              Leest een stuk makkelijker en het verhaal
                              word er ook een stuk duidelijker van!

                              Groet en succes O.D.

                              Comment

                              Bezig...
                              X