Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie mening

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Jullie mening

Korting op 420shop
    Hallo, mensen

Na mijn 1e kweek te hebben gehad in het begin dan deze zomer had ik zin om nog een plant te nemen maar dan met kennis die ik opgebouwd heb van mijn 1e kweek.

Zaadje gekocht bij wietzaadjes.nl het is de Exodus Cheese van Green House.

ik heb het zaadje na het ontkiemen gelijk in de grote pot gedaan voor minder stress.
    1.jpgweek 2 na ontkieming

2.jpg3.jpgin de 3e week van de groei was het erg mooi weer sinds toen heb ik hem buiten gezet

4.jpg\5.jpg In week 4 groeide hij erg mooi. De plant was mooi donker groen.

6.jpg7.jpg
    8.jpg9.jpg De toppen kwamen te komen en gaf hem bloei voeding vanaf dit moment.

11.jpg12.jpgpaar weken later
    13.jpg14.jpg16.jpg15.jpgzo is de plant nu, ik heb weinig tegenslagen gehad met de kweek ik heb eigenlijk alleen maar mooi weer gehad rond de 20/27 graden.

ik heb de laatste 2 weken wel last van rupsen of andere insecten en misschien ook meeldauw.
    17.jpg18.jpg19.jpg

Mijn vraag is nu of jullie een mening willen geven over mijn plant en kunnen zeggen wat ik goed of slecht doe.
    wat me kan helpen als ik volgend jaar misschien weer een plantje te nemen
    Last edited by Ano5; 12 September 2016, 15:26.

Re: Jullie mening

Ok grappig
    Met dit weer kom je lekker aan dan.
    Wat voor soortje heb je.
    Dat gelijk in een grote pot is eigenlijk voor autoflowers maar kan verder ook geen kwaad met andere soorten hoor

En die spaarlamp erboven? Dat wordt je verlichting nadat de zon weggejaagd is door vadertje herfst?

Succes je hebt iig het weer nog ff mee

Comment

Ziet er goed uit!
      Klein beetje Calciumtekort, maar dat komt vaker voor aan het eind.
      Volgende keer andere aarde misschien ? En verder hetzelfde doen als je nu doet.

Hoelang bloeit ze nu, het zal bijna oogsttijd zijn zeker ?
      foto 4.jpg zie ik de eerste bloei, maar al je foto's hebben de datum van vandaag dus ik zie niet wanneer dat was.

nb. Ohja, wat ik me afvroeg, hoe ruikt deze ?
      Stinkt ze heel erg, of moet je er echt naast staan om te ruiken ?
      Is het de Exodus Cheese automatic of de Exodus Cheese automatic CBD ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Het is de auto cheese daarom ook gelijk in de grote pot gedaan.
        ze ruikt erg sterk ik had met het begin van de zomer 4 superskunk auto en die roken nog niet eens zo erg als deze.
        19 augustus begon ze met de bloei 4/5.jpg.
        de grond was standaard potgrond van de welkoop met 2 maand voeding erin,
        maar ik heb de potgrond bijgevuld met fosfor en kalk 2/3 goeie handjes.
        de spaarlamp die ik er boven had heb ik gedaan omdat ze anders misschien ging strekken in de zon wat ik bij me eerste kweek had.

Comment

maar ik heb de potgrond bijgevuld met fosfor en kalk 2/3 goeie handjes.
          Dat is zeg maar een paar goede handjes teveel. Een eetlepel per 10L grond is voldoende. Nu zal de bodem gaan flippen, en je plant ook.

Strekken in de zon gebeurt niet. Dat is normale groei. Ik zou het de volgende keer zonder lampje doen.
          Planten zien eruit alsof ze niets tekort komen. Dat is goed. Maar je hebt er toch wat bij gegooid, dus reken erop dat er wat scheef gaat trekken.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
          X