Hey Iedereen,
Na veel roken van het spul
, ben ik gisteren op advies van de achterbuurman zelf eens wat gaan kweken. Volgens hem kan je nog net uitzetten en volgens de growshop was het ook geen probleem. Ik heb al veel gelezen hier op het forum, erg interessant allemaal.
De soort is Durban Poison South African X Skunk, vlgns forum een nirvana. Zegt me niet eerlijk gezegd.
Ik ben wel benieuwd naar jullie mening over bovenstaande. Is het inderdaad te laat om te zaaien voor buitenkweek of ben ik net op tijd? Is bovenstaande goed voor buiten?
Ik laat ze ontkiemen in aarde, ben es begonnen met vier zaadjes, ben benieuwd wat er uit komt en of er iets uitkomt.
Ben benieuwd naar reacties,
Jruskes
Homer
Na veel roken van het spul
![](https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/core/images/smilies/smiley_sneaky.gif)
De soort is Durban Poison South African X Skunk, vlgns forum een nirvana. Zegt me niet eerlijk gezegd.
Ik ben wel benieuwd naar jullie mening over bovenstaande. Is het inderdaad te laat om te zaaien voor buitenkweek of ben ik net op tijd? Is bovenstaande goed voor buiten?
Ik laat ze ontkiemen in aarde, ben es begonnen met vier zaadjes, ben benieuwd wat er uit komt en of er iets uitkomt.
Ben benieuwd naar reacties,
Jruskes
Homer
Comment