Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Durban poison en powertop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Durban poison en powertop

Korting op 420shop
    hoi ik heb een paar durbans staan, en ik wil ze powertop geven.
    ik had gehoord dat ze half oktober klaar zouden zijn, maar nu lees ik op sommige sites dat ze eind sept al klaar zijn.
    nu weet ik dus niet wanneer ik met powertop moet beginnen, help!
    ik heb ze ong rond half juni in de grond gezet, maar er staat een lantaarnpaal in de buurt waardoor sommige vals licht krijgen, zijn dit nou herma's of zijn dit laat bloeiers? (zie foto's)
    Attached Files

Re: Durban poison en powertop

Hi trg,
    De plant op de eerste foto is al behoorlijk op weg,denk niet dat ze tot half oktober nodig hebben,
    Voor het gebruiken van het middel gewoon de gebruiksaanwijzing van de fabrikant volgen.
    Of als je het dan nog niet weet,meldt hier dan even wat het "normale" te volgen schema is.

Bij de planten die niet in bloei staan betwijfel ik of dat gaat lukken,
    Herma's hebben zowel mannelijke als vrouwelijke bloei,ik kan op de foto's beide niet ondekken,
    Hoogstwaarschijnlijk houdt het licht wat ze in de nacht krijgen ze in de groei...

Grts
    Daniella
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

ik raad je aan spoedig een soort bezschutting te bouwen over je planten waardoor deze alsnog in bloei kunnen schieten, als je dit doet kunnen ze nog gewoon als vrouwtjes afbloeien, ik heb dit bij mijn planten ook moeten doen en ze staan nu allemaal zo goed als in bloei...

je kan er bvb een partytent over bouwen, of als het licht niet van bovenaf komt kan je 2 stokken naast elkaar zetten en dit met zwarte folie omwikkelen waardoor er schaduw ontstaat bij je planten succes

Comment

thx voor de reacties, ga ff kijken of ik wat eromheen kan zetten!
        en de powertop wou ik net als binnen gebruiken, laatste 3 week geven

Comment

Bezig...
        X