Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
was voor de verandering sarcastische (doe ik niet vaak)
had geen ruimte meer over in ieder geval gheheh. wat me wel opvalt is dat de top zelf niet fluffy is ofso
Als je een aparte diepvries hebt om knipafval te sparen.
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Vandaag is het net even anders..
De warmte van gister moet nog uit huis dat was niet helemaal geslaagd bij het luchten vanochtend, te weinig wind. Nu is het een graad warmer dan buiten dus ik zoek de verkoeling buiten op, zover mogelijk
Klimaatverandering.. was da?
Ik geef je geen ongelijk hoor.
Dit jaar voor het eerst door lopen kweken en vind het eigenlijk ook niks aan zo, veel te warm, moeilijk om onder controle te houden/krijgen en ben liever ook wat langer van huis met deze dagen. Volgend jaar gaat de boel ook weer even opgeruimd worden tot medio september.
Waneer je in je kelder kweekt en daar een mooi hoekje voor heb betegelt en een mooie bak heb gemaakt met warmte kabel zodat je plantjes geen kouwe voetjes krijgen .
Je 2 lampen heb lampen heb hangen die op half vermogen draaien en een groen lampje zodat je plantjes niet schrikken als je bij je plantjes gaat kijken
Ja colori het is een microbe waar niet iedereen vatbaar voor is.ofwel ben je groen ofwel niet.
Ik ken er veel enkel wiet kweken mor geen zier om de natuur geven die mannen vallen na een tijd weer af.
Daarmee op JD altijd goed
Comment