Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezocht Laptoppie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Gezocht Laptoppie

Korting op 420shop
    Hallo
    Onze crool val 1 deze dagen van haar laptoppie af nu de vraaag
    Is er hier toevallig iemand die zo toevallig hier of daar nog een laptopje heb staan
    Zo dat we onze Crool online kunnen houden ???
    God was never on your side..

Re: Gezocht Laptoppie

crool heeft me al veel geholpen als niet kwekende en niet rokend jd lid al 3 jaar ze hed het verdient, ik weed zeer dat er mensen op jd zijn die wegwerp laptops hebben , wie diet mee, ken ook in stukjes hoor.

Comment

heb nog een kapotte ibm liggen,heb er een trimmer voeding opgezet en toen deed ie het niet meer,hij mag weg voor weinig

Comment

was er aan kapot crool en tumble? ik heb nog eentje liggen in onderdelen zonder case en zonder interne voeding mss kan er een van de twee gerepareerd worden eh
        Last edited by smokeykev; 19 July 2011, 23:42.

Comment

Ehm we gaan geen onderdelen zoeken das niet het plan.
          Deze laptop die ze nu heeft is zo oud als een molenwieke en op sterven na dood.

En soms heb je mensen die een nieuwe laptop hebben gekocht en de oude over hebben zoiets zoeken we voor onze Crool

Comment

voor 200piek heb je een nieuwe ... -maar goed, ik heb natuurlijk boter op m'n hoofd, want buiten wat opslagspul heb ik sinds 2002(!) geen hardware meer gekocht-

Wat gebruikt ze nu, welk besturingssysteem is ze gewend aan, heeft ze naast internetten nog andere dingen die ze vaak doet op de computer ?
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Denk als ze 200 piek had dan had ze nu al nieuwe laptop
              ze zal zelf denk morgen wel antwoorden want der pc lig nu een beetje dwars

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
                was er aan kapot crool en tumble? ik heb nog eentje liggen in onderdelen zonder case en zonder interne voeding mss kan er een van de twee gerepareerd worden eh
                heb je miss merk en model voor me? hweb ook nog wel onderdelen
                ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

dacht medion en stokoude IBM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                    voor 200piek heb je een nieuwe ... -maar goed, ik heb natuurlijk boter op m'n hoofd, want buiten wat opslagspul heb ik sinds 2002(!) geen hardware meer gekocht-

Wat gebruikt ze nu, welk besturingssysteem is ze gewend aan, heeft ze naast internetten nog andere dingen die ze vaak doet op de computer ?
                    ik lees hier een kandidaad die warempel eentje over hen xp volgoed

Comment

Op 2dehands.nl heb je vaak goedkope pc's, voorbeeldje : http://www.tweedehands.nl/computer-g...um-iv&start=21

gans systeem pentium 4 voor 62.5 euro, wel met crt 17 ",maar voor die prijs kan je zeker niet sukkelen....

Comment

Er is ook een webwinkel op 2dehands.be waar je laptops vindt voor 50 euro met garantie... ma is er een budget?

Comment

De vraag was of er iemand toevallig nog een laptoppie over heeft voor Crool.

Kijk 2dehands kennen we zelf ook wel snuffelen.
                          Het was gewoon een vraag zelfde geld heb iemand er 1 over liggen.

Mocht hier niks uit komen dan gaan we wel weer verder snuffelen

Comment

Ik heb nu niks beschikbaar maar heb wel een draadje uitstaan bij iemand die stapels hardware heeft liggen. Kan geen uitspraken doen over wat/wanneer maar binnen 'n maand is dat anders.

dus : geduld of verder zoeken
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Op de moment ook nix werkend en in elkaar gestoken meer liggen anders ook hier no problem, maar is op belgische 2dehands vandaar de tip
                              En als tumble een halve heeft en ik heb de andere helft en PP nog paar extra stukken hebbie ineens eentje eh

Comment

Bezig...
                              X