Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hond heb k niet meer, maar wat nu een nieuwe verdamper a 350 of toch onderdelen al is het belangerijkste ook kapot van mijn verdamper dat warmte element..
Volgens mij kun je schade door huisdieren verhalen op je inboedelverzekering. Ik zou 't gewoon proberen. En dan of het glas vervangen, of een nieuwe kopen.
Zegt veel over de persoon hier in kwestie dat een stuk vaporizer meer waard is als een hond.
Wie zijn hond voor zoiets weg doet is in mijn ogen een marginale klootzak die denkt dat een huisdier maar een stuk speelgoed is.
Hoop dat je geen kinderen hebt, die kan je ni wegdoen als ze iets stuk doen, wat dan? Erop meppen?
Volgens mij heeft hij niet gezegd dat de hond daarom weg moest.
Misschien was die wel op visite ofzo.
Meppen is niks mis mee, wij kregen vroeger ook gewoon klappen als we stout waren geweest.
Ik heb zeer regelmatig op m'n buik geslapen omdat de kont in brand stond.
Mijn vader was 2 meter+ en woog 130Kg, als je over de knie ging was je wel even genezen.
En als het even meezit hebben we dit jaar nog een puppy !
K rook teveel jointjes en met de verdamper rookte k de wiet puur waardoor k geen tabak meer nodig had, wie nog een verdamper heeft liggen voor een leuk prijsje mag me een berichtje sture..
Comment