Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lijpe spullen voor wiet gebruik jullie mening?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lijpe spullen voor wiet gebruik jullie mening?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,


    Ik was laast aan het zoeken op internet naar een pagina die zeg maar allemaal unieke wiet producten verkoopt zoals grinders, bong, pijpen en noem het maar op. Nu heb ik het niet over een gewoone headshop website die dit soort spullen verkoopt maar over een website een beetje zoals thisiswhyimbroke.com. een verzamel site van allemaal tegekke wiet producten. Weten jullie of er zon website bestaat??

    Zo niet wat zouden jullie er van vinden als er een website komt met allemaal epic wiet producten??



    cheers

    King Green

    #2
    Re: Lijpe spullen voor wiet gebruik jullie mening?

    Ga je het warm water opnieuw uitvinden?
    Die "epic" spullen die je daar opnoemt zijn allen verkrijgbaar in de "gewone headshops", maw die verzamelsite waarvan je je afvraagt of hij bestaat...dat zijn de doorsnee headshops die ook online verkopen.

    Comment


      #3
      Re: Lijpe spullen voor wiet gebruik jullie mening?

      Dat klopt. Als je bijvoorbeeld kijkt naar thisiswhyimbroke hij laat ook spullen zien die al te koop zijn bij andere winkels. Het idee is om dus een verzamelsite te maken en dan op zoek te gaan op al die headshop site's naar gaave unieke spullen (affiliate marketing). Lijkt mij best een leuk als er z'n site zou bestaan namelijk.

      Comment


        #4
        Re: Lijpe spullen voor wiet gebruik jullie mening?

        Dus je wil gewoon een site opzetten waar er al honderden van zijn. Ik snap het nieuwe aan je idee niet zo goed.
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        Bezig...
        X