Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Typisch een opmerking voor een 18 jarige.
Zolang je maar netjes betaalt en de hoeren beschaafd behandelt is daar niets mis mee. Meiden werken voor hun geld
Is het in een verwijfde samenleving niet elke dag vrouwendag met alle gevolgen van dien??
Is het niet zo dat het woord "rouwen" niet voor niks in "vrouwen" verscholen ligt? ?
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
In het programma 'Bizarre eters' volgen ze mensen met bijvoorbeeld een selectieve eetstoornis of een eetfobie. Mensen die bijvoorbeeld bang zijn om alleen al vlees te zien liggen, of een enkel product hun gehele level lang al eten. Mijn vraag; is deze stoornis / fobie een '21ste eeuw ziekte' of speelde dit al eeuwen lang door de jaren heen?
Een kennis van mij was als kinds zijnde op Kamp vanwege zijn eet problemen. Hij at geen groente en alleen maar ongezond. Uiteindelijk moesten de ouders hem na zoveel dagen ophalen anders zou hij het niet halen.
Ik denk het niet.
Lijkt me typisch een product van de verwijfde samenleving vol begrip en erkenning en mensen die er haat bij hebben dat je ziek bent want dat is hun boterham..
Is niet lullen maar poetsen niet gewoon n medicijn op zichzelf??
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Comment