Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roken wel of niet??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Roken wel of niet??

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers, geintreseerden....

    Mijn vraag is eigenlijk wie er allemaal NIET rookt en of er NIET tegen kan.

    Ik zelf heb 5 jaar ervaring alleen rook ik NIET,
    de reden: vroeger blowde ik veel, en ineens van dag op dag kon ik er NIET tegen (kreeg hyperventilatie) wat uiteindelijk vervelend is omdat ik mijn eigen kweekjes niet proef.
    Heeft er nog iemand last van zulke rare verschijnselen??

    Ook als ik een stad loopt en 20 meter voor staat iemand met een joint als ik het ruik slaat er in mijn kop een knop om...vreemd....
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    #2
    Re: Roken wel of niet??

    ik rook heel af en toe

    en nu telkens als een kweek lukt eens een test jointje
    om te kijken als goed spul heb gekregen of niet

    Comment


      #3
      Re: Roken wel of niet??

      Sommige mensen kunnen overgevoelig zijn of worden voor cannabis. De thc en cbn hecht zich aan de receptoren van de neurotransmitters waardoor er minder of geen signaaloverdracht kan plaats vinden wat tot allerlei rare gevolgen kan leiden. Als je al 5 jaar kweek neem ik aan dat je de adolescente fase al voorbij bent. Jong adolescente mannen zijn extra gevoelig voor het ontwikkelen van psychoses en schizofrenie bij cannabis gebruik als men er gevoelig voor is. gemiddeld krijgen 1 % van de jong adolescente mannen die geen cannabis gebruiken hiermee te maken. bij cannabis gebruik stijgt dit cijfer naar 2 %. Klinkt weinig maar betreft dus heel wat mensen.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Roken wel of niet??

        Ik snap er geen bal van...vanavond weer wat op te zoeken. In ieder geval het zorgd soms voor vervelende situaties zoals thuis een potje kaarten met blowers.... zelf op visite gaan... mee rijden met iemand die rookt enz....maar aan de andere kant ook niet erg ik denk niet dat ik er vanaf kom eerlijk gezecht zal ook wel tussen de oren zitten neem ik aan? Miischien hopen dat ik ooit eens een gigantische hersenschudding krijg zodat ik vergeet dat ik er niet tegen kan....geen idee uiteindelijk wat de oorzaak is
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

        Comment


          #5
          Re: Roken wel of niet??

          ow in mensen taal dan,

          De hersencellen praten met elkaar doormiddel van chemische stofjes. Dat werkt als een sleutel die op een slot past. Alleen de goede sleutel opend het slot. Het thc molecuul past toevallig ook in het slot en blokkeerd dus dan de communicatie tussen je hersencellen. dus de telefooncentrale werkt maar half of niet. met een syntax error tot gevolg,(blauwe schermen). Kan gekke uitwerkingen hebben als je er gevoelig voor bent (les als ge gevoelige sloten hebt).

          Dus kan echt wel tussen de ooren zitten maar heeft een biochemiche achtergrond. hopelijk zo wat duidelijker.

          oh ja met jon adolecent bedoel ik jongens tussen de 12 en 18. (brein is nog in ontwikkeling en loopt dan het meeste risico op blijvende schade). Volwassen breinen hebben zelden last van blijvende Slot en sleutel veranderingen.

          Comment


            #6
            Re: Roken wel of niet??

            Kijk dat is duidelijk. Ben 31 jaar sinds een maandje heb 5 jaar ervaring waarvan 4 jaar ertussen de blowperiode van mij was 16 tot 19 jaar ongeveer. Dus zal niet meer veranderen...lol
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

            Comment


              #7
              Re: Roken wel of niet??

              ik rook wel nog steeds,al kan ik wel behoorlijk paranoia worden van wiet.ik had hier vroeger nooit last van.nu rook ik dus alleen een jointje als ik naar bed ga.ik kan dus eigenlijk alleen maar een jointje roken wanneer ik voor mijn idee,alles af heb .als ik dus overdag een jointje rook voel ik me er niet meer prettig bij,en haal ik me dus allerleirare dingen in mn hoofd,en pieker ik zolang over dingen door dat ik mezelf gek maak.

              Comment


                #8
                Re: Roken wel of niet??

                Jointje versterkt emotie's en soms ook je onrust,
                Als je hypergevoelig bent kan dit gekke gevolgen hebben.
                Hyperventilatie is een soort van paniekaanval,dus ja kan tussen de oren gebeuren allemaal.
                Gewoon zoeken waar je je het prettigst bij voelt.

                grts
                Daniella
                Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                Misty's ABC

                Comment


                  #9
                  Re: Roken wel of niet??

                  Ik blow meer dan tien jaar nu. Zal wel niet veel langer dan tien jaar zijn.
                  Ik moet bekennen, het heeft al die tijd lang geduurd voor ik balans vond.
                  Dan heb ik het beperkt tot enkel in het weekend, weer van afgeweken.
                  En nu (even) totaal niet meer... een jointje zou ik wel lusten. Maar ik ben niet zo graag afhankelijk van dat gedoe, dus beperk ik mijn gebruik.

                  Zowiezo moet het gezellig blijven en geen noodzaak (tenzij medisch).
                  Aangezien ik recreatief gebruiker ben, heb ik besloten mezelf geld te besparen en het even op hold te zetten.
                  De markt wordt in algemene lijnen ook fel uitgebuit en vervuild, die maffia is ons geld niet waardig.

                  Comment


                    #10
                    Re: Roken wel of niet??

                    Oorspronkelijk geplaatst door misty71 View Post
                    Jointje versterkt emotie's en soms ook je onrust,
                    Als je hypergevoelig bent kan dit gekke gevolgen hebben.
                    Hyperventilatie is een soort van paniekaanval,dus ja kan tussen de oren gebeuren allemaal.
                    Gewoon zoeken waar je je het prettigst bij voelt.

                    grts
                    Daniella
                    t zijn ook idd paniekaanvallen ,heb zelf al redelijk vaak gedacht dat t een voorbode van n pshychose is wat ik aan t ontwikkelen ben.
                    moet er wel bij zeggen dat ik al een jaar of 14 blow
                    en er zijn ook tijden geweest dat ik aan de antidepresiva zat,maw ben wel een soort mental case

                    Comment


                      #11
                      Re: Roken wel of niet??

                      Oke,coocoogaga dus?

                      Haha sorry geintje.

                      Inmiddels rook ik in meer en mindere mate zo'n 23 jaar.
                      En mocht ik nu niet roken zou mijn pillendoos 2x zo vol zitten.
                      Bij mij wordt het juist minder druk in mijn hoofd als ik rook.
                      De pammetjes liggen er nog,maar heb ze niet nodig als ik rook.
                      Word van dat spul ook zo'n zombie.
                      Beter zo,zou me geen raad weten als ik niet af en toe ff kan relaxen.

                      grts
                      Daniella
                      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                      Misty's ABC

                      Comment


                        #12
                        Re: Roken wel of niet??

                        ja idd die pillen zijn niet heilig en net zo verslavend als een hard drug.als je t afkan met alleen een joint wrom niet.ik zie t nu meer als een beeindiging van mn dag en voel me daar beter bij dan als ik de hele dag zou blowen
                        grtz

                        Comment


                          #13
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                          Comment


                            #14
                            Re: Roken wel of niet??

                            Hangt van mijn eerste oogst af.
                            Ik wil absoluut niet naar een koffieshop om daar wat te halen, dus komt er niks dan rook ik ook niks.
                            Maar heb de pammetjes ook gehad en die hoef ik dus ook niet meer, rottroep.
                            En als ik rook is het ook ter afsluiting van de dag, heb namelijk ook slaapproblemen door een vol hoofd.
                            Laatste joint was eentje van mijn kameraad's thuiskweekje en ik heb geslapen als een roos.
                            Tevens lekker fris weer op, heb ik al jaren niet meer gehad.
                            Dus ja, wel roken.

                            vale.

                            Comment


                              #15
                              Re: Roken wel of niet??

                              Leuk om allemaal te weten....helaas niemand die verschijnselen krijgt als Hyperventilatie.... weet je wat het is...ik kweek nu eenmaal en gaat goed (5 jaar ervaring) ik ruik er aan ik voel er aan ik lik er aan, bij het knippen haal ik d ehars over m'n tanden en nergens last van....maaaaaaaaarrrrrrrrrr......... zodra het verbrand word slaat ineens alles om als ik dit ruik...best vreemd dus goedkoop voor mij.
                              in ieder geval dit vanmorgen geopend en ik moet zeggen toch al wat reactie's erop he...thanks iedereen
                              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X