Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onze kas leegerooft" wtf....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    onze kas leegerooft" wtf....

    Korting op 420shop
    oke zal maar bij het niet te lang maken want we zijn in diepe rouw ....we waren gister lekker op het tuintje me and my mattie .....hebben een takie of 5 de man geknipt ,......gaat miijn maatje vandaag naar het tuintje ,,,nah jullie begrijpen het al kas leeg ...allles netjes doorgezaagt ...what the fuck ....nu hebben wij wel een ideetje wie het heeft gedaan ,maar ja we hebben geen bewijsen ...dus kassiee leeg ....we hadden net de kweekvirus te pakken ,maar nu ....weet niet of we doorgaan enzo ...

    kaatje .....die zwaar teleurgestelt is in de mens!!!!!

    en wat het aller ergste is dat ze vannacht dus ook nog eff terug zijn geweest om de rest weg te halen ...jullie zullen wel denken waarom heb je het zelf niet weggehaald dan ,nah wij dachtte die komen nie meerterug !! zodat we de restjes tog eff lieten vooor wat ze waren ...vanmorghu was dus echt alles weg ,en weet je wat alleen die gene die ons stekies had gegeven was de enige die wist dat ze bijna klaar waren dus ...hij zelf had spint in zijn kas !!!! dus voor mijn zegt dat al genoeg !! ......
    Last edited by kaatje; 4 October 2009, 12:10.

    #2
    Re: onze kas leegerooft" wtf....

    , Kl**tz*kk*n

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: onze kas leegerooft" wtf....

      spijtig na al je noeste arbeid,is nu zon teringlijer met je oogst ervandoor.erg jammer,van alle moeite.gebeurt helaas wel vaker bij buiten kweek,dit is ook oa de reden dat ik die van mij binnen neerplant .
      grtz

      Comment


        #4
        Re: onze kas leegerooft" wtf....

        OMG !! wat een klootzakke !!

        Comment


          #5
          Re: onze kas leegerooft" wtf....

          Niet normaal dat ze zomaar op den hof bij de mensen wa planten komen rippen...
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment


            #6
            Re: onze kas leegerooft" wtf....

            dit is echt heeel erg...
            Je struiken waren zelf niet oogst klaar en toch gaan ze er mee lopen
            Het is gewoon zo pijnlijk omdat het iets is waar je je hart en ziel in legt en dan staan ze er niet meer en je kan er niets aan doen ...
            Staat sletje er eigenlijk ng?

            veel succes ng verder en hopelijk overkomt dit je niet meer!

            ik heb ook wel ng de kans dat ze er mee gaan lopen, omdat een paar sociale woningen op een berg wonen en men tuin kunnen observeren, daarom dat ik s'nachts ook met men raam open slaap, moest ik iets horen ..

            Comment


              #7
              Re: onze kas leegerooft" wtf....

              dank jullie wel allemaal ......
              @ evell smoker ,die hebben ze wel laten staan ...de stam dan ....met wat takiesss aan de zijkanten bijna de moeite niet ....tja die plantjes in de kas die hadden nog maar een weekje gehoeven .....het enige troost die ik nu heb is mijn stekiee die ik ooit van een van de kasplantjesss.heb en die verwen ik ook als nooit te voren !!!...maar die gaat niet de tuin meeer in ......ook volgendjaar niet ....danmaar balkonia wietje ....

              Comment


                #8
                Re: onze kas leegerooft" wtf....

                wat een rotstreek.

                Comment


                  #9
                  Re: onze kas leegerooft" wtf....

                  weeral iemand.
                  kut zeg! ik voel met je mee

                  maar een vraagje.
                  wat is het nut van nog niet oogstrijpe planten te stelen??
                  is er een manier dan om die plant toch nog laten door te bloeien?
                  door ze in een emmer water ofzo te zetten met voeding oid in??

                  sorry voor de stomme vraag misschien maar ben ook maar een noob

                  Comment


                    #10
                    Re: onze kas leegerooft" wtf....

                    ja dit is mogelijk maar volgens mij is de stress kans dan erg groot
                    Schutto In tha house

                    Comment


                      #11
                      Re: onze kas leegerooft" wtf....

                      nah mijn buurman zeg maar die heeft het alleen maar voor de handel dus ik denk dat ze het schoon maken en de toppen en takken zo door verkopen .....hij had laatst ook vreselijke spint in zijn kas en dat hadden we gezegt tegen hem en hij reageerde echt zo van ....kan mijn het verrotten ik rook het tog zelf niet die K~nkerzoooi ....echt zo n haagse harry .....dus ja vete pech voor ons dit jaar .....

                      Comment


                        #12
                        Re: onze kas leegerooft" wtf....

                        je weet dus wie het gedaan heeft...wat ga je er tegen doen? Ik zou daar gewoon aankloppen en m'n planten terugpakken. En neem voor de zekerheid een knuppel ofzo mee..
                        Hallo.

                        Comment


                          #13
                          Re: onze kas leegerooft" wtf....

                          !!!hihii,nou weet je die man is zo grooot ,dat wij tog wel een beetje voorzichtig zijn!! en we verdenken hem alleen maar omdat hij de enige was,en hij zo nu en dan eff kwam buurmanen ...joh gelijk een goeie leer vol de volgende keer ,we nemen niks meer van hem aan gewoon ,,,,al komt tie met plantjes met gouden bladeren .....wij bedanken ...

                          Comment


                            #14
                            Re: onze kas leegerooft" wtf....

                            Sjit ze wat jammer van het harde werk
                            das ook een reden dat ik mijn plant klein houd dan ziet niet iedereen het en vertel niemand niks voor je het weet ben je alles kwijt.
                            Sorry Kaat echt sjit gewoon
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: onze kas leegerooft" wtf....

                              dank jullie wel voor de meedeleven .....

                              we gaan van de week de tuin leeg maken ....opruimen en memory s ophalen ...whahaha wat een drama zeg !!.....

                              Comment

                              Bezig...
                              X