Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

www.pariaz.nl ! eindelijk online!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    www.pariaz.nl ! eindelijk online!

    Korting op 420shop
    ey yow, onze site is eindelijk online, www.pariaz.nl
    met onze muziek (onderstroom) en onder andere de cannabisactivistentrack
    Wie is wakker! en meer!
    check t uit....
    1 Luv P'z

    (als mensen nog op andere wiet/cannabis fora zitten, zouden jullie dit dan ook daar willen posten?? ik heb alleen een account bij dit forum)

    #2
    Re: www.pariaz.nl ! eindelijk online!

    Ik zal eens wat nummertjes beluisteren

    Ps als je spam wilt voorkomen kan je beter je email adres niet zo op je site zetten.

    Gebruik het volgende javascriptje om je email adres te verbergen
    <script type="text/javascript">
    document.write("<a href='mailto:webmaster@jewebadres.nl'>Stuur me een email</a>");
    </script>
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: www.pariaz.nl ! eindelijk online!

      Ik heb jullie 'Wie Is Wakker' al een aantal keer beluisterd, harde lyrics.

      Beetje jammer vind ik jullie naam, Pariaz is namelijk al een rapper / rapgroep heb ik me laten vertellen, en daar zijn er nu dus twee van
      Edit; ik zie dit nu ook in de tekst op de website te staan. Keep it going Onderstroom
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: www.pariaz.nl ! eindelijk online!

        wil ik wel ff aan toevoegen, ook als je goed leest, waren wij al vanaf 2003 actief onder die naam, ook opgetreden en dergelijke, en in 2010 kwam er ineens nog een pariaz....dus eigenlijk is t vooral jammer, dat die andere jongens ook die naam gingen gebruiken....maar goed, tis niet anders...OnderStroom schijnt ook al te bestaan, maar goed, ik hoop dat de naam minder belangrijk is als de muziek/inhoud, want daar gaat t om.... of dat we uiteindelijk de naam Pariaz terugverdienen en JointjeDraaien thanks voor de tip!
        1 P'z
        en ohja die wie is wakker track is opnieuw opgenomen en wat beter afgemaakt, en ik hoop nog steeds vurig dat een mede activist er een passende clip bij maakt.....(en eventueel ook voor arme Geertje)
        Last edited by Pariaz; 23 May 2011, 17:56.

        Comment


          #5
          Re: www.pariaz.nl ! eindelijk online!

          Kheb wat vrienden die zich thuisvoelen in die scene, die wisten me ook te vertellen dat Pariaz wel eens bij 101 Barz zat. Dan wordt het nog moeilijk om die naam terug te verdienen.

          Maar inderdaad, de naam is minder belangrijk als de muziek, en die is prima hoor!
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Re: www.pariaz.nl ! eindelijk online!

            Opname kwaliteit is puike!.., heb zitten te luisteren maar dit is niet mijn ding heb niks met (protest) raps.
            Wel veel succes !!

            Comment


              #7
              Re: www.pariaz.nl ! eindelijk online!

              T zijn ook niet perse protestraps... Maar goed...Ik zoek nu toch echt naar mensen/bedrijven/sponsors voor t maken van een goed afgemixte versie van wie is wakker..En een clip.. Als ik nu toch weer lees dat ze cannabis met hoog THC gehalte onder hard drugs willen scharen...allerlei onzin bangmakerij verhalen in de media... Waarom dan niet de track wie is wakker??? Waarin ik zon beetje alles zeg over t beleid en de gevolgen, en de zogenaamde stellingen neerhaal...Waarom kan dat niet in de media komen??andere artiesten zeggen er amper iets over...KOM OP mensen... Wie steunt me in de strijd???!!?Come on, ook als je me niet mag, zet dat ff opzij...dit is belangrijker!!Ik wou er een nieuw topic voor aanmaken omdat ik denk dat niemand dit checkt...maar das ook weer zo.....Pz

              Comment


                #8

                Comment

                Bezig...
                X