Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Panna lombok - Bob collie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Panna lombok - Bob collie

Korting op 420shop
    nederlands rap reggae liedje over bob collie(ganja) & Alcohol deel het please share and like

http://www.youtube.com/watch?v=asjJYUPJI-E

Re: Panna lombok - Bob collie

Drie topics, een nummer. Over slechte reclame en forumvervuiling gesproken.. Dat je 't zelf moet delen zegt eigenlijk al genoeg over wat de mensen er van vinden.
    Nu naar het nummer: Taalverloochende nepsurinaamse Nederlander, blanker dan een boterham met kaas, met een tekst over hoe stoer hij blowt en hoe sterk zijn wiet is. Maar niemand mag meeroken want het is te sterk spul. Rijmwoordenboek.nl + straatwoordenboek.nl = lyrics? (google op panna lombok en je krijgt als hit op de eerste pagina al www.mijnwoordenboek.nl/rijm.php?search=panna-lombok) Van welke stocksite komt de beat? Het broertje van panna lombok uit groep 8 deed de visuele effecten?

Alsjeblieft, als je dan een plek vol gaat spammen met kutmuziek, zorg dan minstens voor een goede video. Of goede muziek of grappige/interessante tekst, dit nummer heeft geen van alle. Nu heb je een nummer over het leven van iedere zelfbenoemde gangster in de stad.. Daar zijn er zo'n 75000 van. Dus niets nieuws onder de zon.

Vocoder zooi nog weten te falen is trouwens ook een kunst, daarvoor krijg je een sticker.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

hahaaha wat een verhaal, maar het is jouw mening. de ene vind het wat de andere totaal niet, dat kan!
      ik ben geen gangster werk met gehandicapten als begeleider en ben jamaicaans engels ook dus het is mijn taal.
      maak je niet te druk mate denk om je hart...

Comment

Tja, ik ben het wel een beetje eens met LR2.

Heb je ook iets aan je hand ofzo, dat je er zo mee zit te zwaaien steeds ?
        Dat soort dingen erger ik me voornamelijk aan, dat ik-hoor-er-echt-bij, zie-mij-eens-staan-gedrag.
        Doe lekker je eigen ding, en vergeet dat popi gedoe.

Het idee is leuk, nu nog wat natuurlijker.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ja daar heb ik iets mee...maar dat is een lang verhaal,ernstig auto-ongeluk gehad,plus vaak drankje in andere hand, maar thanx voor je feedback mate...

Comment

ernstig auto-ongeluk gehad,plus vaak drankje in andere hand

Comment

hahah jij bent echt de leukste thuis..typisch zo iemand die de hele dag alleen achter z'n computer zit en commentaar zit te geven op iedereen..
              ik ben een stereotype gangster zogenaamd... jij een nutteloze die niks kan en doet in het leven

Comment

Moet je toch nog even naar zijn grow verslagen kijken Bob. Zijn best handig.
                sigpic

Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

Comment

Lol, tough crowd

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Drie topics is wat overdreven,maar k heb het toch uitgekeken terwijl 'k andere al na enkele noten wegklik.
                    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

I'm a hebalist call me the ganjafarmer
                      Nou komt er nog een kweekverslag? Of was dat ook niet helemaal zo bedoelt?

Niet m'n ding.

Comment

ach het is niet slecht. Maar door al jullie commentaar ga ik wel op al die kleine dingen letten, en het is voornamelijk een beetje stoer doen dan, maar jongens waarom zouden we iemand zijn werk gelijk met de grond gelijk maken dat kan ook anders toch ^^

Comment

groot gelijk fatty...! misschien enkel dat handje weglaten en je bent goe bezig ieder zijn hobby he, jij je muziek andere jaloerse kritiek leveren

Comment

Bezig...