Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
misschien al eens geplaatst maar deze kan je niet vaak genoeg horen
mijn favoriete concert met 'history' als hoogtepunt.
duizenden keren gedraaid. thuis worden ze er gek van.
Live beter dan op cd. dat kunnen niet veel bands zeggen tegenwoordig
This is the love´s kind of noise! ...They are here in their moulds But they are a million different people from one day to the next They can't change their m...
Comment
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
- Likes 3
Comment
-
Net als deze dames, met Ella Bandita oftewel Ryanne van Dorst. Vond haar (net als de andere 2 dames) op het podium al geweldig, later in Expeditie Robinson ben ik haar pas echt gaan waarderen en haar huidige programma Nachtdieren kan mij ook wel bekoren.
Heb ze tig jaar geleden gezien in het voorprogramma van de Heideroosjes. Ik vond stiekem de dames een leuker optreden geven dan de Heideroosjes. Na afloop zijn we nog naar een optreden geweest van Big Benny. Wat een contrast maar wat een geweldige avond was dat. Benny dronk toen nog stevig, we spreken over een kilo of 50 geleden, en kon niet meer op zijn benen staan, laat staan zingen. Een achtergronddanseresje nam het over maar die klonk zo vals als een straatkat in heat :p
Anyway, hier zijn de Riplets !
Bio By She Rox All Female Bands:Rotterdam,Netherlands based Riplets began in 1998, their catchy upbeat mix of pop and hard rock has been compared to such hea...Een dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 1
Comment
Comment