Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welk feestje ga jij met oudejaars

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

welk feestje ga jij met oudejaars

Korting op 420shop
    Hallo iedereen,
    Nog een paar uur en het nieuwe jaar komt er aan.Zo, ben ik eens benieuwd hoe jullie uw oudejaars gaat vieren of zijn jullie te stoned om iets te ondernemen?lol.Ikzelf ga deze avond naar een goe GOAFEEST ergens in het westvlaamse,nieuwe locatie,dus allen daarheen,en voor de rest een gelukkig wietjaar en alles wat je maar kan wensen

[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Re: welk feestje ga jij met oudejaars

Wel wij hebben al de voorhapjes binnen en nu de hapjes en dan gourmet met biertje chouffe en de gezelligheid voor de eerste keer van me vrouw en muziekje "micheal buble. voor de rest wachten tot al die gekken al hun vuurwerk afsteken ghehehe gratis en dan chillen stoned geraken en het volgend jaar beginnen zoals ik hem heb geindigd met een smile on my face.

Comment

Eerst spacecake, dan hapjes en drank, nadien gourmetten
        en dan zwaar gaan feesten

Comment

Feestje bij wat vrienden van me. Heb ruim 2 gram superpolm en een gram silver surfer gehaald en ik neem nog een fles prosecco mee, moet wel goed komen dus!

Comment

eumhh eerst thuis daarna naar afgelegen locatie wat siervuurwerk de lucht in en dan blunt roke
            Schutto In tha house

Comment

Bezig...