Volgens dat er toch veel mensen gebruiken, en de meeste gebruikers gebruiken dagelijks, toch iedereen ik ken, komt er weinig over in het nieuws hier.
Waarschijnlijk meerdere aspecten eraan
- Oninteressant
-Actie- reactie, hoe minder men het hoort hoe minder aandacht en gebruikers.
- niet goed wetende hoe deze hot topic aan te pakken politiek gezien en mediagericht.
- de topic is minder hot dan vroeger
-het rechtssysteem heeft het te druk met harddrugs in onze havens en bendeproblemen waar wiet gelukkig minder erg is dan tonnen heroine of coke.
- gateway drug visie bestaat nog altijd?
- ik die denk dat iedereen rookt , terwijl dat getal kan varieren tussen 2 en 20 % vd bevolking.
En uiteindelijk is het goed of slecht dat het minder in het nieuws komt? En rookt de jeugd nu meer of minder dan vroeger?
Waarschijnlijk meerdere aspecten eraan
- Oninteressant
-Actie- reactie, hoe minder men het hoort hoe minder aandacht en gebruikers.
- niet goed wetende hoe deze hot topic aan te pakken politiek gezien en mediagericht.
- de topic is minder hot dan vroeger
-het rechtssysteem heeft het te druk met harddrugs in onze havens en bendeproblemen waar wiet gelukkig minder erg is dan tonnen heroine of coke.
- gateway drug visie bestaat nog altijd?
- ik die denk dat iedereen rookt , terwijl dat getal kan varieren tussen 2 en 20 % vd bevolking.
En uiteindelijk is het goed of slecht dat het minder in het nieuws komt? En rookt de jeugd nu meer of minder dan vroeger?
Comment