Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Dees en Driemaster dicht.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Coffeeshop Dees en Driemaster dicht.

Korting op 420shop
    Op 17 januari is er in de media geschreven dat dees en de driemaster, binnen 14 dagen, dicht moeten vanwege een verborgen voorraad wiet van 18 kilo, die in 2022 bij een onderzoek werd gevonden, in coffeeshop driemaster.

De overheid is bang dat dat in de toekomst zal leiden tot strafbare feiten.

De eigenaresse gaat hier uiteraard juridische stappen tegen nemen.

​​​​​
    Last edited by Rreppellsteeltjam; 14 February 2025, 11:11.

Dees, is dat die shop met die kelder en de flippo mappen met per pagina een soortje, waar je de zakjes zelf uit mag kiezen?

Comment

• norseman
      norseman commented
      Editing a comment
      Ze hadden ook lekkere koffie meen ik me te herinneren. Maar de tijd dat ik daar soms kwam is zeker 15 jaar geleden.

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ja en een terras buiten achter net zoals de driemaster heeft.

Effe lekker buiten op een achter plaatsje een toppie tee en een djointje in een zonnetje of onder een zeildoek in de regen..........

Nu alleen nog te doen in cafe de zolder na 18.00 meende ik, zelfde terras van dees.

Was het checkpoint ook niet zo verlopen? 0,5 kg mag er maar aanwezig zijn ? Kweek vervoer blijven illegaal das toch ni kunnen en niet willen lijkt me...
    Ganja always does the trick.

Comment

Lijkt toch goed te komen 👍🏻

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Mjah, maar staat nog niets in de media, dus misschien is het bezwaar geaccepteerd maar kan de gemeente nu verder met een volgende stap.

In de media staat dat de rechter vind dat de burgemeester de sluiting niet goed heeft onderbouwd

Word vervolgd.
        Last edited by Rreppellsteeltjam; 15 February 2025, 16:16.
    Bezig...