Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
COLORADO voorbeeldfunctie ? VRT NIEUWS 31/05/2013
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: COLORADO voorbeeldfunctie ? VRT NIEUWS 31/05/2013
jammer dat het filmpje is opgenomen met een schoenendoos.....
kom op nederland..... volg nu ook eens als een trouw schaap dat verrekte amerika__________________________________________________ ______________
When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.
sigpic
-
Ik vrees dat het eerst federaal in de usa aanvaard zal moeten worden , en dat veel zal afhangen van de toekomstige criminaliteit cijfers en of er een explosie aan drugsverslaafden gaan bijkomen in de staat Colorado .
Als alles daar onder controle blijft en de andere democratische staten ook volgen bestaat de kans dat usa federaal cannabis legaal maakt voor medicinaal en recreatief(zoals biertje drinken).
Zou Amerika federaal volgen zullen veel landen afhankelijk van lokale politieke ook vrijer zijn voor stappen te nemen om cannabis te reguleren .
Aangezien de druk voor de " war on drugs " te handhaven op vlak van soft drugs wegvalt.
Dit is volgens mij het allermooiste senario die zou mogelijk zijn, maar vrees dat dat nog min 20 jaar zal duren, als het ooit zelf zou gebeuren...
Greetz
Comment
-
olla smokers
het zou idd eens tijd moeten worden dat dit ook in europa voet in de aarde gaat krijgen het plantje kan zo veel goeds doen mits het verstandig gebruikt word voor mensen die dit interessante onderwerpen vinden kun je het hele proces volgen www.youtube.com/watch?v=s7HHne7Gkuc dit is aflevering 1 de andere 9 staan ook wel op youtube
mvg
the smoke dude
Comment
-
Dat is legaliseren: een barcode op iederen plant en maar 6 planten max.
Wat is nu het verschil met Nederland eigenlijk? Behalve dat je US een wietpas moet hebben (medi-card noemen ze dat) voor je kunt kopen of kweken.
Iedere kweker staat dus geregistreerd... lekker.
Daarom ben ik TEGEN LEGALISATIE en VOOR DECRIMINALISATIE dwz. het woord cannabis moet gewoon uit het strafrechtboek gehaald worden.
Niet meer wetten, maar minder.
Is daar iemand tegen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door albes View PostDat is legaliseren: een barcode op iederen plant en maar 6 planten max.
Wat is nu het verschil met Nederland eigenlijk? Behalve dat je US een wietpas moet hebben (medi-card noemen ze dat) voor je kunt kopen of kweken.
Iedere kweker staat dus geregistreerd... lekker.
Daarom ben ik TEGEN LEGALISATIE en VOOR DECRIMINALISATIE dwz. het woord cannabis moet gewoon uit het strafrechtboek gehaald worden.
Niet meer wetten, maar minder.
Is daar iemand tegen?
En de wet laat ook recreatief gebruik toe daar ( zonder registratie ).
Greetz
Comment
Comment