Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Marokkaanse partij wil marihuana legaliseren
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Marokkaanse partij wil marihuana legaliseren
zo denk ik der ook over , hoe meer landen het legaliseren , dan zullen er nog meerdere landen volgen ( alle dat vermoed en hoop ik tog )
dan is dat dom gedoe mss eindelijk is gedaan !! wtf in de bak zitten voor een plantje :sMet een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Comment
-
Het is toch al alom verspreid in het rifgebergte en het zijn de mensen QenQ en niet de apen die daar wonen die wiet verbouwen.
Rifapen pfffff je ben toch geen fan van Bert Brussen?
En idd des te meer landen legaliseren des te belachelijker word de rest.
Comment
-
Mensen eh...?
Tja, ieder z'n mening.
/me googelt 'Bert Brussen'.
-
Brussen is uitvinder van de Eerste Wet van Lucas.
Kort gezegd houdt die wet in dat tachtig procent van de mensen die reageren op websites niets zinnigs te zeggen hebben.
In Brussens eigen woorden: 'tachtig procent van de reaguurders zijn mongolen.'
Omdat enkele variabelen door de tand des tijds waren aangetast heeft Brussen de stelling in 2008 aangepast aan het nieuwe tijdsgewricht.
De nieuwe stelling luidt: 90% van de reaguurders is idioot. Van die reaguurders is een klein aantal serieus levensgevaarlijk en ernstig gestoord.
-
Ik wil best uitweiden over m'n politieke voorkeur, maar ik heb zo'n vermoeden dat je daar niet van gecharmeerd zult zijn.
Comment
-
ooh opstelten zij op tv, dat het allemaal maar via de achterdeur moes blijven gaan
en dat zolang hij er is er geen legalisatie zal plaatsvinden.
en dat hij er al helemaal niks inziet en van moet weten.
dus in het kort,
Opstelten spoord Illigaal wiet kweken aan met flinke verwinsten
Comment
-
QenQ is dit een politiekplatfotm dan.
Dacht dat iedereen die de plant lief heb hier terecht kan.
Maar zo te zien denk jij daar anders over.
Oja oe oe aa ik ben wat jij noemt een halve rifaap.
En vraagje hoor jij bij die 90%?
En dat is ook moderator.
Pfffff Q had jouw wel wijzer verwacht.
Comment
-
Ik ging juist niet verder over politiek toch ?
Mijn kinderen zijn 25% Marokkaans, wat wil je zeggen ?
Met de omschrijving rifaap bedoel ik ook niet specifiek iedere (ex)bewoner van het Rifgebergte of inwoner van Nederland met een spatje Marokkaans bloed.
Ik weet niet of jij die titel verdient, dan moet je aan nog aantal voorwaarden voldoen. Deal je ook bijvoorbeeld ?
Net als bijv. de fans van AJAX altijd Joden genoemd worden.
Het zijn niet echt alleen maar aanhangers van het Joodse geloof die de Amsterdamse eredivisieclub steunen, en zo is ook niet elke Jood een AJAX fan.
Feyenoorders kakkerlakken ? Neuh, da's ook niet eh...dan zou het een drukke boel zijn in die ouwe Kuip.
Ohja, ik ben geen mod hier, gewoon lid, net als de meesten.
Comment
-
Hoe jij eerst formuleer is over 1 kam scheren.
En je politieke uiting had je daarmee al gegeven met de bijhorende algemene belediging van uit die politieke hoek.
En die domme vraag of ik aan de voorwaarden voldoet zeg meer over hoe jij de discussie wil voeren dan over mij.
Ben eerlijk gezegd van mening dat uitlatingen als rifapen hier niet thuis horen zijn andere fora voor.
Val me wel tegen zo wijs over alles en nog wat hier maar maatschappelijk nog zo`n achterstand.
Gegroet.
Comment
Comment