Maar ik smoor lekker verder hoor!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Joint veroorzaakt chaotische hersengolven
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Joint veroorzaakt chaotische hersengolven
Als je ter ontspanning rookt zoal ik het doe, vind ik het niet belangrijk om iets te onthouden.
Is toch lekker een leeg hoofd, 't is tijdens de dagelijkse routine al druk genoeg.
Tip:
moet je toch een nummer of zoiets onthouden, schrijf het ff op je hand of een papiertje, ben je gelijk van het vergeetprobleem af.
Zolang je maar niet vergeet door te draaien.....
vale.
Comment
-
Joint veroorzaakt chaotische hersengolvenVeel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
haha JD had net hetzelfde gedacht. Of niet ? Ben het even kwijt. Nu ik rook al een geruimde tijd en soms laat het werkgeheugen het afweten maar dat is niet om dat ik vergeet als ik stoned of high ben onthou ik gewoon niets want tis toch allemaal goed.
Comment
-
Maar ik smoor lekker verder hoor!
Simpel uitgelegt hebben autisten een groot ramgeheugen (werkgeheugen) als je het met een computer vergelijkt. Maar hebben grote moeite met context denken. Voor contectdenken gebruiken "normale mensen" hun frontaallobben en gebruiken hier lange neurologische linken voor. een autist mist deze capaciteit.
Uit ervaring weet ik dat vele mensen binnen het autistische spectrum vaak baat hebben bij het roken van een jointje. Het geeft hun rust in hun hoofd.
Ik ben geen neuroloog en pretendeer hier geen wetenschappelijke onderbouwde waarheden te prediken maar ik kan me goed voorstellen dat juist bij deze mensen het minder goed werken van het korte kortetermijngeheugen hun juist help inplaats van hun tegenwerkt. Hun hoofden zitten zowiezo al vol met veel te veel gedachtes op sommge momenten als ze overprikkeld raken.
Dus smoke lekker door als je merkt dat je er baat bij hebt.
Grtz
Comment
Comment