Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het is inderdaad geen goede combinatie, eerst best dronken worden en dan nog ff een jointje roken is niet aan te raden, zeker niet als je niet zoveel gewend bent. Wat Darkiess zegt, andersom kan het nog.
Persoonlijk vind ik de combinatie ook niet lekker, na een joint heb ik geen zin in alcohol maar in iets lekker fris, fruitigs en zoets
Ik zie hier velen zeggen dat eerst blowen en drinken wel werkt maar eerst drinken en dan blowen niet.
Bij mij is het eigenlijk net andersom, als ik uitga en ik rook eerst een joint om daarna aan het drinken te gaan loopt het fout. Niet dat ik dan slecht ga maar gewoon, eerst blowen en daarna je eerste pintje... Nja die pint smaakt dan voor geen meter omdat je mond zo droog is en dan heb je liever gewoon een cola ofzo.
Uiteindelijk word je van het menge van wiet en alcohol echt sloom en kan je niet meer feeste... Dat heb ik toch altijd en vind ik best spijtig want bier drinken en blowen, hmmm allebei zo lekker
Allebij samen he! Jointjes en pintjes en dan een blauwe Chimay en dan een dikke Amnesia en dan daarbij een grote whisky-cola! Serieus, dagelijks. Maarja, drinken is slechter dan blowen, 'k zou dan ook veel liever stoppen met drinken.
in het begin word je er snel ziek van , maar je lichaam past zich hier ook weer aan , dan kan je je echt zalig chill voelen door combo wiet & drank natuurlijk niet zoveel drank maar zo net genoeg om je te laten zweven
Comment