Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Heb het flesje vandaag ook ontvangen en ook de Joyetech eRoller was binnengekomen. Dus ik kon mooi aan de slag
Ziet er allemaal heel strak uit. Mooi etiket en vullen gaat ook superhandig met dat naaldje. Heb over de avond 2 cartridges van .4ml verbruikt van de Chocolate Rain x Shiva. Was een zeer plezierige ervaring moet ik zeggen. Gewoon lekker makkelijk zo nu en dan een haaltje nemen. Ik werd er niet zwaar stoned/high van, maar het is gewoon een lekkere "ontspannen buzz" de hele tijd
Bedankt HJM, het is echt geweldig. Voor mij zou het nog wel wat sterker mogen , maar zeker voor medisch gebruikt lijkt dit me perfect. Kan hier ook heel erg van genieten en tegelijkertijd toch nog redelijk productief blijven.
Heb je zelf nog een advies over de dosering trouwens?
Gewoon je ding nog kunnen doen zonder gelijk lam te zijn. Je beschrijft het effect van Chocolate Shiva precies zoals ik het ervaar.
Tyfus shut dat ik alle planten wegens herma weg heb moeten gooien, want juist voor overdag en het begin van de avond is het een zeer goede medi soort.
"Wat sterker" met deze soort kan haast niet omdat dan je E-cigaret het dan niet meer doet.
Meer lurken zou kunnen, maar dat lijkt mij niet de oplossing.
Meer stoned soorten zoals Block Head zijn indien gewenst meer voor de nacht of zware pijn.
Juist voor overdag wil ik nog soorten als Santa Maria (ook goed als neuk wiet ) Anesthesia Haze en Niranjan.
Voor de nacht wil ik verder met CBD rijke soorten. Maar zojuist bleek CBD Yummy herma te wezen......................
Kuttige Fem zooi.
Volgend jaar wil ook kruiden toevoegen als Valeriaan, Melisse en Passiflora om te zien of ik een nachtrust preparaat kan maken.
Zo'n kruiden mix zou ook toe te spitsen zijn op PTSS en dat soort ellende.
Na een paar dagen testen, kan ik wel zeggen dat de Blockhead goed werkt
Deze is zeer geschikt om te gaan slapen, je moet wel even doorlurken.
Maar dat komt misschien omdat ik normaal ook bijna iedere dag verdamp door de vaporizer.
Bij mijn vrouw werkt ie ook, en sneller en geeft ook wat verlichting voor haar pijn.
Heel erg bedankt HJM voor het mogen proberen van de e-vloeistof.
Voor mij persoonlijk vind ik de verdamper aangenamer
Niks tegen een verdamper, maar die zijn erg duur en niet mobiel.
Een E-peuk herkennen ze zelfs op Schiphol (nog) niet
Ik denk dat elk z'n nut heeft.
Ook sluit het een de ander niet uit.
Mijn maat heeft er nu een mee op reis door Europa bv
Niemand kijkt hem raar aan tot nu toe
Na een weekje getest te hebben met zowel de gewone e-sigaret als de navulbare e-sigaret ben ik er achter dat de gewone e-sigaret te licht is voor de stof te verdampen.
De navulbare is daar in tegen een goede oplossing ik word dr niet super stoned van maar de pijn is voor mij aanzienlijk vermindert.
Ik merk wel dat een lichte roes over je heen kruipt naarmate je er meer aan paft.
Effe de voordelen op een rijtje:
Lichte roes dus goed bruikbaar ivm werk.
Pijnbestrijdend.
Goed te gebruiken op openbare plekken.
Het enige nadeel naar mijn mening:
Niet iedere e-sigaret is hier voor geschikt.
Al om al een super uitvinding voor de pijn
nogmaals bedankt HJM.
Hmmm klinkt allemaal goed
Maar als advocaat van de Duivel : Wat als dat spul van jou nou mega goed voor iemand werkt? Hoe komen ze in de toekomst dan er nog aan?
Is er een toekomst dat we zelf die vullingen bv zouden kunnen kopen?
Ik neem aan dat we het echt niet allemaal zelf zouden kunnen maken.
Ik vind je een toppertje HJM met het ontwikkelen van dit soort dingen ga voor al zo door xxxjes
Dat bedoelde ik dus eigenlijk word het in de toekomst ook beschikbaar voor medicinaal gebruikers.
Ik vind het gewoon super om te zien dat iemand zoveel inzet doe voor Medicinaal gebruik.
Ik weet dat jij hier al jaren mee bezig ben en ik hoop dat je er ontzettend veel mensen mee zou kunnen helpen.
Ik zal je van de week even op mijn gemak een mailtje doen bedank voor je PM
Comment