Pijn stiller wat doen die voor mij?
Als ik deze zware pijnstillers neem dan word als ware mijn pijn verdooft
de pijn is er wel maar door het pilleke voel ik het tijdelijk niet.
Ik krijg ook antidepressiva voor de pijn. De bijwerking van deze medicijnen zijn vaak niet om over te lachen en ik slik maar en neem maar.
Mijn maag is al over gevoelig geworden en god weet wat ik nog meer kapot aan het maken ben en ik voel het niet door al deze medicijnen
Mijn lichaam heeft pijn... Dus mijn lichaam verteld me door middel van pijn prikkels dat er iets niet goed is in mijn lichaam.
Waarschijnlijk geeft mijn lichaam daar ook door aan van stop met wat je bezig bent want ik geef aan door pijnprikkels dat er iets niet goed zit.
Mijn dokter zegt dus neem die pillen en probeer de dag bij dag te nemen
Ik vind dit eigenlijk niet kloppen ik denk er namelijk anders over.
Als je lichaam pijnheeft is er iets mis in je lichaam
Als je lichaam pijn heeft dan spannen alle spieren zich om de pijn plek zover mogelijk te beschermen de spanning van de spieren die dat continu doen om dat de pijn er wel is maar door de pijnstillers ik niet voel
dus het probleem word eigenlijk niet op gelost maar uit gesteld.
Als ik een jointje rook
Dan ontspannen mijn spieren Das 1
Door dat ik stoned ben kan ik beter de pijn accepteren en hendelen
Als mijn spieren ontspannen geef ik ze natuurlijk ook tijd om te genezen
Als ik pijn kan accepteren dan ben ik al half weg naar geluk volgens mij.
Oke er zijn ook nadelen het stoned zijn is niet altijd leuke en fijn
Ik moet het zelf betalen of kweken.
Soms willen mensen niet met me omgaan en kunne het niet accepteren dat ik in hun ogen drugs gebruik en kweek , zal je zeggen dat zijn geen goede vrienden maar ik snap ze soms wel. Tot nu toe noemen veel mensen het drugs
Maar ik vraag me af waarom word er zo veel onderzoek gedaan naar Medicatie tegen pijn terwijl het zo dicht bij kan liggen.
Als ik deze zware pijnstillers neem dan word als ware mijn pijn verdooft
de pijn is er wel maar door het pilleke voel ik het tijdelijk niet.
Ik krijg ook antidepressiva voor de pijn. De bijwerking van deze medicijnen zijn vaak niet om over te lachen en ik slik maar en neem maar.
Mijn maag is al over gevoelig geworden en god weet wat ik nog meer kapot aan het maken ben en ik voel het niet door al deze medicijnen
Mijn lichaam heeft pijn... Dus mijn lichaam verteld me door middel van pijn prikkels dat er iets niet goed is in mijn lichaam.
Waarschijnlijk geeft mijn lichaam daar ook door aan van stop met wat je bezig bent want ik geef aan door pijnprikkels dat er iets niet goed zit.
Mijn dokter zegt dus neem die pillen en probeer de dag bij dag te nemen
Ik vind dit eigenlijk niet kloppen ik denk er namelijk anders over.
Als je lichaam pijnheeft is er iets mis in je lichaam
Als je lichaam pijn heeft dan spannen alle spieren zich om de pijn plek zover mogelijk te beschermen de spanning van de spieren die dat continu doen om dat de pijn er wel is maar door de pijnstillers ik niet voel
dus het probleem word eigenlijk niet op gelost maar uit gesteld.
Als ik een jointje rook
Dan ontspannen mijn spieren Das 1
Door dat ik stoned ben kan ik beter de pijn accepteren en hendelen
Als mijn spieren ontspannen geef ik ze natuurlijk ook tijd om te genezen
Als ik pijn kan accepteren dan ben ik al half weg naar geluk volgens mij.
Oke er zijn ook nadelen het stoned zijn is niet altijd leuke en fijn
Ik moet het zelf betalen of kweken.
Soms willen mensen niet met me omgaan en kunne het niet accepteren dat ik in hun ogen drugs gebruik en kweek , zal je zeggen dat zijn geen goede vrienden maar ik snap ze soms wel. Tot nu toe noemen veel mensen het drugs
Maar ik vraag me af waarom word er zo veel onderzoek gedaan naar Medicatie tegen pijn terwijl het zo dicht bij kan liggen.
Comment