Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wietboter, maar geen afval :(
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Gasten
Re: Wietboter, maar geen afval
THC verkoop is verboden op het forum, en zodus ook wietboter.
Geen handel of vraag naar illegale producten aub!
Wel helpen we je graag met informatie hoe je boter maakt, maar die informatie is er al reeds
Mvg,
Leffe
Comment
-
Neuh, maar daarom moet het eens de eerste keer zijn he?
Ze blowt al wel een jaar of 2 ondertussen (ik ben een slechte invloed )
Ben benieuwd wat ze ervan vind! En ook wat ik ervan vind, want ik heb t zelf ook nog nooit gegeten! Wel een keer een plak spacecake uit Amsterdam, maar dat was ook waarschijnlijk de reden dat ie niet werkte...
Is verdomme wel de bakpoeder uitverkocht in de Albert Heijn, grmblml...
W00h brownies! Als ze bevallen bak ik er nog een bende voor Lowlands
Comment
-
Leuk dat je een topic van 1 jaar geleden bumpt.
De enige manier om aan knipafval te komen is door zelf je planten te knippen, of vrienden/familie moeten hun knipafval over hebben.
De handel in knip afval is niet toegestaan op het forum, dus let daar wel op.[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!
Comment
-
Realiseer je wel dat spacecake heel anders en langer werkt dan dat je het rookt in een joint of Vaporizer.Bij het roken merk je de werking veelal gelijk en meteen bij cake ligt het eraan hoe jou lichamelijke verbranding is. Het duurt langer voordat het werkt en je kunt niet zoals bij een jointje als het te heftig is stoppen met roken. Wat erin zit komt er niet meer uit en je zult de rit moeten uitzitten. Ook mensen die bijvoorbeeld niet weten dat het spacecake betreft kan het een heftige ervaring zijn.Het gevoel hebbende dat zij niet goed worden. Het nuttigen is anders dan het roken. Neem je tijd voordat het gaat werken en niet een tweede stuk erbij omdat je niets ervan merkt.
Comment
Comment