Re: The Pink in Eindhoven
hoe kan het als de pink 100 + kilo in koopt dat de wiet nog steeds zeikes nat is als ik hem in de shop koop dat kan niet of ze moeten die 100+ kilo in een paar daagen weer kwijt zijn
als de pink in een week tyd bvb 10 kilo verkoopt dan zal de rest 90+ kilo van de wiet tog wel droog zijn neem ik aan of maaken ze hem weer nat hoe kan het anders dat die wiet nat is en blijft als je meer als 100 + kilo in koopt
kan je je wiet wel nat in een zakje (VUILNISZAK) bewaaren
kan je natte wiet lucht dicht verpake?
gaat het dan niet rotte ?
als je het maanden moet bewaaren?
hoe lang duurt het voor de wiet droog is hoeveel dagen weeken ?
100+ KILO natte wiet in koopen hoeveel gram is het dan minder als je het een dag langer laat droogen?
tel uit je winst of je verlies
gr,natte
hoe kan het als de pink 100 + kilo in koopt dat de wiet nog steeds zeikes nat is als ik hem in de shop koop dat kan niet of ze moeten die 100+ kilo in een paar daagen weer kwijt zijn
als de pink in een week tyd bvb 10 kilo verkoopt dan zal de rest 90+ kilo van de wiet tog wel droog zijn neem ik aan of maaken ze hem weer nat hoe kan het anders dat die wiet nat is en blijft als je meer als 100 + kilo in koopt
kan je je wiet wel nat in een zakje (VUILNISZAK) bewaaren
kan je natte wiet lucht dicht verpake?
gaat het dan niet rotte ?
als je het maanden moet bewaaren?
hoe lang duurt het voor de wiet droog is hoeveel dagen weeken ?
100+ KILO natte wiet in koopen hoeveel gram is het dan minder als je het een dag langer laat droogen?
tel uit je winst of je verlies
gr,natte
Comment