Algemeen
Hier mijn review voor de nieuwe coffeeshop Hi/Lo in Utrecht op de Croeselaan. Het is een totaal nieuwe shop met een super assortiment en super vriendelijk personeel. Binnenzitten vanaf 21, halen vanaf 18. Binnen is het opgedeeld in 2 delen, hi en lo, als je naar beneden loopt kom je in een donkere ruimte terecht, het "lo" gedeelte. Op de normale verdieping zit dan hi, het is een mooie heldere ruimte. De shop is elke dag tot 12 uur open.
Soorten wiet (prijs per gram)
New York Diesel: 12,50
Cheeze Haze: 12,00
Shiva: 9,00
Moonflower: 9,00
Mix / Gruis: 7,00
Dit is niet de volledige lijst met wiet, ook ben ik van de prijzen niet 100%
Soorten hasj (prijs per gram)
Tbisla: 10,00
Zero: 6,00
Dit is niet de volledige lijst met hasj, ook ben ik van de prijzen niet 100%
Persoonlijk vind ik dit de beste coffeshop van Utrecht, de Cheeze haze en de New York Diesel zijn om van te smullen, het personeel is aardig en open, hij ziet er prachtig uit.
Hier mijn review voor de nieuwe coffeeshop Hi/Lo in Utrecht op de Croeselaan. Het is een totaal nieuwe shop met een super assortiment en super vriendelijk personeel. Binnenzitten vanaf 21, halen vanaf 18. Binnen is het opgedeeld in 2 delen, hi en lo, als je naar beneden loopt kom je in een donkere ruimte terecht, het "lo" gedeelte. Op de normale verdieping zit dan hi, het is een mooie heldere ruimte. De shop is elke dag tot 12 uur open.
Soorten wiet (prijs per gram)
New York Diesel: 12,50
Cheeze Haze: 12,00
Shiva: 9,00
Moonflower: 9,00
Mix / Gruis: 7,00
Dit is niet de volledige lijst met wiet, ook ben ik van de prijzen niet 100%
Soorten hasj (prijs per gram)
Tbisla: 10,00
Zero: 6,00
Dit is niet de volledige lijst met hasj, ook ben ik van de prijzen niet 100%
Persoonlijk vind ik dit de beste coffeshop van Utrecht, de Cheeze haze en de New York Diesel zijn om van te smullen, het personeel is aardig en open, hij ziet er prachtig uit.
Comment