Wil je echt een geweldige online winkelervaring?? Ga dan voor blumatshop.nl
Je besteld op 14-04-2020 om 08.41u. Op de website wordt aangegeven dat indien er voor 17.30u besteld wordt deze dezelfde dag nog wordt ingepakt en verzonden. Mooi toch? De letterlijke tekst op de website:
"De volgende dag in huis?
Indien u voor 17:30 uur bestelt en de artikelstatus aangeeft dat de producten op voorraad zijn, pakken wij uw bestelling dezelfde dag nog in. De vervoerder haalt het pakket bij ons op waarna deze in het sorteercentrum arriveert en u van ons een track&trace code ontvangt per mail. Op deze wijze kunt u te allen tijde in de gaten houden waar uw bestelling zich bevindt.
Wij streven ernaar om in samenwerking met de vervoerder binnen 24 uur te leveren, uiteraard onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden of voorraadverschil."
Nu snap ik dat i.v.m. corona de bezetting in het magazijn iets lager is maar volgens hun eigen infographic verwerken ze gemiddeld zo'n 8000 bestellingen per jaar. Dat komt neer op zo'n 30 pakketten per dag (uitgaande van een gemiddelde van 260 werkdagen). Volgens mij moet je toch wel een hele luie donder zijn als je op een hele werkdag nog geen 30 pakketten kunt verwerken in je eentje (ik heb zelf 13 jaar lang een webshop gehad en weet dus waar ik over praat).
Echter vandaag (18-04) blijkt mijn bestelling nog steeds niet verwerkt te zijn... ik heb weliswaar een track en trace code ontvangen maar de zending is nog niet aangemeld bij DHL dus wellicht ook nog steeds niet ingepakt. Na telefonisch contact kreeg ik de opmerking dat ik dan maar beter kan annuleren (vreemd... pakket is toch al verzonden). Dan kan ik binnen 14 dagen mijn geld terug verwachten.
Wellicht een idee om mijn bestelling (die volgens de medewerkers ruim op voorraad is) gewoon te verzenden????
Je besteld op 14-04-2020 om 08.41u. Op de website wordt aangegeven dat indien er voor 17.30u besteld wordt deze dezelfde dag nog wordt ingepakt en verzonden. Mooi toch? De letterlijke tekst op de website:
"De volgende dag in huis?
Indien u voor 17:30 uur bestelt en de artikelstatus aangeeft dat de producten op voorraad zijn, pakken wij uw bestelling dezelfde dag nog in. De vervoerder haalt het pakket bij ons op waarna deze in het sorteercentrum arriveert en u van ons een track&trace code ontvangt per mail. Op deze wijze kunt u te allen tijde in de gaten houden waar uw bestelling zich bevindt.
Wij streven ernaar om in samenwerking met de vervoerder binnen 24 uur te leveren, uiteraard onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden of voorraadverschil."
Nu snap ik dat i.v.m. corona de bezetting in het magazijn iets lager is maar volgens hun eigen infographic verwerken ze gemiddeld zo'n 8000 bestellingen per jaar. Dat komt neer op zo'n 30 pakketten per dag (uitgaande van een gemiddelde van 260 werkdagen). Volgens mij moet je toch wel een hele luie donder zijn als je op een hele werkdag nog geen 30 pakketten kunt verwerken in je eentje (ik heb zelf 13 jaar lang een webshop gehad en weet dus waar ik over praat).
Echter vandaag (18-04) blijkt mijn bestelling nog steeds niet verwerkt te zijn... ik heb weliswaar een track en trace code ontvangen maar de zending is nog niet aangemeld bij DHL dus wellicht ook nog steeds niet ingepakt. Na telefonisch contact kreeg ik de opmerking dat ik dan maar beter kan annuleren (vreemd... pakket is toch al verzonden). Dan kan ik binnen 14 dagen mijn geld terug verwachten.
Wellicht een idee om mijn bestelling (die volgens de medewerkers ruim op voorraad is) gewoon te verzenden????
Comment