Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zo slecht, dat het hennepzaad was. Het kon ook niet anders met die prijzen, en aantallen.
Tevens nogmaals de vermelding dat het een hij was, en niet een zij.
Meerdere reacties hier gaven aan dat het vertrouwd was, maar dit gaat om een ander blijkbaar. Zijn account was erg recent, zijn eigen reacties op zichzelf ook trouwens.
De verkoper had meerdere accounts, en deed zich voor als meerdere verkopers.
Op advies van hier ben ik toch de mist in gegaan. Ik snap eigenlijk ook niet hoe men er aan komt, dat het een zij was.
Hij is nu verdwenen van Growshopmarkt. Ik denk voor even. Te makkelijk de boel op te lichten daar.
Op growshopmarkt tig soortjes verkopen, in onbeperkte aantallen. En op de site die net draait van hem, twee soorten, die (misschien) wel echt zijn.
Ach, zo heeft hij wat startkapitaal, denk ik.
Iemand had ook opgemerkt, dat de verkoper op een adres van Het Leger des Heils staat ingeschreven.
Er waren er een paar die negatief hadden gereageerd.
Alles bij elkaar, neem ik de gok niet meer.
Er wordt aan mij gevraagd, wat mijn ervaring is. Dit heb ik ervaren, en gezien in de tussentijd.
Voor de rest ga ik er geen woorden aan vuil maken.
Ik ben niemand hier verantwoording schuldig.
Het was voor mezelf een wijze les. En nu ga ik weer verder.....
Er wordt aan mij gevraagd, wat mijn ervaring is. Dit heb ik ervaren, en gezien in de tussentijd.
Voor de rest ga ik er geen woorden aan vuil maken.
Ik ben niemand hier verantwoording schuldig.
Het was voor mezelf een wijze les. En nu ga ik weer verder.....
Comment