Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook ... Bekijk meer
Bekijk meer
Bekijk minder

Herkent iemand dit probleem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Herkent iemand dit probleem

Korting op 420shop
    Sinds kort staan mijn planten in bloei, maar de bovenste blaadjes aan de toppen hangen naar beneden , weten jullie wat dit is ? Zie foto's
    Attached Files

Hoeveel water geef je, wat voor lamp heb je, hoeveel uur licht krijgen ze, wat voor planten zijn het?
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakweker View Post
      Hoeveel water geef je, wat voor lamp heb je, hoeveel uur licht krijgen ze, wat voor planten zijn het?
      800 watt hps lamp, 18 uur licht , aitoflowers , iedere dag toch wel een halve liter of een liter water, nu moet wel zeggen door de temperaturen buiten was het echt warm in de kweektent heb ze dan erbuiten geplaatst vlak naast de tent , ik denk dat het hitte stress is of teveel water maar ben het niet zeker

Comment

• parakweker
        parakweker commented
        Editing a comment
        mijn eerste gedachte was te weinig water, hoe groot is je pot ongeveer? in de bloei probeer ik meestal 15-20% van de potinhoud elke 2 dagen aan water geven.

Is een 18 liter pot , zou het te weinig water zijn? De rest van de bladen staan wel omhoog ik zal vanavond eens water geven tot ik zie dat het water er van onder uitkomt

Comment

Dus 20 procent van 18 liter is zo een 3 liter water dit is toch teveel?

Comment

Te dicht bij de lamp denk ik, word erger als ze wat droog staan ook. Grow bag of pvc pot?
          Ganja always does the trick.

Comment

Foto onder wit licht is beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wesley pipes View Post
              Te dicht bij de lamp denk ik, word erger als ze wat droog staan ook. Grow bag of pvc pot?
              Jaa ik denk van de hitte , zoals eerder vermeld heb ik ze uit de tent gezet maar toch nog in het licht van de lamp, is nu een goeie temperatuur rond de 25 graden is in een pvc pot , met die temperaturen buiten is het niet handig om binnen te kweken , heb nu een extra afzuiger aangeschaft die ik alsook kan gebruiken als inblazer , maar vind het raar dat aleen dan de bovenste kleinere bladen zijn die naar beneden klauw hangen de rest staat allemaal omhoog

Comment

• Wesley pipes
                Wesley pipes commented
                Editing a comment
                Hmmm, heb je een fan hangen ook? Tocht kan nog. Potten opheffen een optie? Het begint mss bij klein blad maar kan overslaan naar de grotere ook.
            Bezig...