Hallo ik ben een noob op dit gebied (eerste kweek) 1 plantje buiten zkittle auto aan de late kant geplant. Na een tijdje kreeg ik last van meeldauw heb hierna 2 keer gespoten met melk en 1 keer met zwavel houdend goedje. Het leek te werken en er waren maar een paar toppen verloren gegaan. Ik ben nu bezig met curen in een weckpot maar ik heb het gevoel dat de meeldauw er toch weer is (of nooit is weg geweest) denken jullie dat dit meeldauw is en zo ja wat zal ik doen: het eraf halen en de rest oproken of alles weggooien?(zie foto) ik zou er graag meer foto's bijdoen ook van microscopisch niveau maar dat lukt me niet hij zegt dat ik maar 1 foto kan doen.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Meeldauw of niet?
Collapse
X
-
Ik heb relatief lang gedroogd en heb met de knak test bepaald wanneer het droog was. In het begin duurde het heel lang totdat ik er achter kwam dat het op die plek veel te koud en luchvochtig was toen heb ik ze maar in mijn kamer gehangen met humidty packs voor 62%. De pot zit niet heel vol ik heb nu wel alles er alvast uitgehaald. rot zou het denk ik wel kunnen zijn het witten begint bij een aantal topjes aan de onderkant en kruipt dan omhoog.Attached Files
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DH015 View PostOp de foto is het lastig te zien maar het lijkt inderdaad op een schimmel. Ik zou het dan niet roken als ik jou was. Ik weet uit ervaring hoe naar het is om hierdoor je oogstje kwijt te raken, maar het is 't niet waard om je longen te verpesten..
Zien alle toppen er zo uit?
Comment
-
Lijkt voor mij op een combinatie wat witte haartjes en schimmel. Maar dat kan aan de belichting liggen.
Simple-unicellular-trichomes.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nederhigh View PostLijkt voor mij op een combinatie wat witte haartjes en schimmel. Maar dat kan aan de belichting liggen.
Simple-unicellular-trichomes.jpg
Comment
Comment