Hoi iedereen, mijn naam is Ralph en ik kweek dit jaar voor het eerst 4 cannabis autoflower planten.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het vaststellen van de "ziekte" & ervaring / tips kunnen delen om dit te verhelpen.
Hierbij wat meer info over mijn eerste kweek:
Tot mijn constatering zaten deze pluisjes op alle 4 van mijn planten. Na wat onderzoek lees ik veel over Bud rot en meeldauw, ik denk dus dat het een van deze schimmelvormen is
De schimmel zit ik kleine hoeveelheden op:
Ik heb voor nu de autoflowers uit de kas gehaald in de hoop dat dit luchtvochtigheid verminderd en daarmee ook de schimmel.
Weten jullie welke schimmel dit is, kan ik hier wat aan doen, en moet ik mij zorgen maken / komt mijn oogst in gevaar?
Ik heb wat foto's toegevoegd.
Graag tips en hulp, alvast bedankt!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het vaststellen van de "ziekte" & ervaring / tips kunnen delen om dit te verhelpen.
Hierbij wat meer info over mijn eerste kweek:
- 4 autoflowers, waarvan 2 in de flower stage (week 9/10) en 2 mooi aan het groeien (week 4)
- Cocos / potgrond mix met perliet
- Potten van 15 & 20 liter
- Extra voeding: Batguano
- Ik kweek in een tuin kas, met de deur open (ventilatie)
- In de kas staan ook nog andere hobby kweek, groente: tomaat, sla, en komkommer
- Tot nu toe gaat het top!
Tot mijn constatering zaten deze pluisjes op alle 4 van mijn planten. Na wat onderzoek lees ik veel over Bud rot en meeldauw, ik denk dus dat het een van deze schimmelvormen is
De schimmel zit ik kleine hoeveelheden op:
- Bladeren
- Stam
- Rondom Buds
Ik heb voor nu de autoflowers uit de kas gehaald in de hoop dat dit luchtvochtigheid verminderd en daarmee ook de schimmel.
Weten jullie welke schimmel dit is, kan ik hier wat aan doen, en moet ik mij zorgen maken / komt mijn oogst in gevaar?
Ik heb wat foto's toegevoegd.
Graag tips en hulp, alvast bedankt!
Comment