Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problems int paradijs :-(

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Problems int paradijs :-(

Korting op 420shop
    Schit zeg kdoe vandaag mijn tentje open wat zie ik mijnplantje helemaal naar de kloten :'( weten jullie aub wat dit kan zijn ? Ik ben effe ten einde raad snap er niets meer van !!

kan er iemand mij zo snel mogelijk helpen aub moet ik hem wegsmijten want het zet precies over naar mijn andere babys :s
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

hoeveel water heb je die gegeven?

Ziet er een beetje erg nat uit als je t mij vraagt

kan het water eruit aan de onderkant?
      staat er water in het schaaltje zoja gooi dit eruit

ik zie al bloei dus overpotten naar een drogere grond is niet meer slim lijkt mij.

Comment

De rest van het paradijs ziet er goed uit denk ik ben echt ng maar een beginner mensen dus hoop dat ik het buiten dit eene scharminkel goed doe ..

het zijn autoflowertjes trouwens

Comment

Comment

voor nog geen 15 euro heb of maak je een scrognet waarmee je ervoor zorgt dat alle hoge toppen op de ideale hoogte komen en even veel licht kunnen opvangen, ipv dat je de lamp vele malen hoger moet hangen voor die ene hoofdtop waardoor alle andere topjes eronder minder licht opvangen

Comment

Gisteren heb ik hem ng water gegeven 1 litertje ongeveer met bloeivoeding bij 30ml op 10liter water .. is deze ng te reden denk je of niet ? Echt zonde mijn babytje

Comment

Jep was ng maar juist nat gespoten kdacht dat je dit mocht doen tt de 2e week van de bloei ? Heb ze dit van begin af aan gewoon gemaakt .. een scrog net voor autofowers kan dit dan bij auto's ?

Comment

je hebt gelijk, niet elke autoflower kan dat even goed hebben.

Sommige soorten echter wel, als je even uitzoekt of ze het kunnen hebben kan je er veel meer uit halen daardoor.