Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hele kleine plantjes?! Help

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hele kleine plantjes?! Help

    Korting op 420shop
    Eerste kweek, bijna klaar om geknipt te worden (2 verschillende planten) dit zijn een paar auto's alleen ze zijn wel verassend klein zouden jullie weten waarom dit komt.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Buiten of binnen onder een lamp veel of weinig grond voeding of geen voeding vertel is wat is meer

    Comment


      #3
      In ieder geval een halfvolle pot, dat helpt al niet.
      Verder zal het een tekort aan licht zijn gok ik, ook af te leiden uit de lange bladstelen.
      Ze is groen zat, dus voeding genoeg.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        QnQ ja ik zat ook al aan licht te denken, volgende groei gaat buiten (misschien 1 binnen) zodat ze genoeg zon licht krijgen.

        Comment


          #5
          mcmetald ze hebben ong 2 maanden binnen onder alleen een lamp gestaan an ze staan nu binnen onder 2 lampen en zonlicht via een raam binnen. Voeding is planten voeding en eierschalen (voor extra kalk)

          Comment


            #6
            Idd QnQ teweinig grond........de volgende keer pot helemaal vullen met grond en mischien grotere pot ik weet ook niet hoe of wat voor lamp je gebruikt maar lijkt me ook geen hoge wattage lamp omdat het plantje zo klein is ik denk dat het beste is om wat kweek verslagen telezen en daar een hoop info over telezen (heb ik zelf ook gedaan)ik kan wel zeggen hoe of wat maar je moet het zelf doen..

            Comment


              #7
              Hoi Kweekzak.

              Als ik het goed zie staat je plantje in een stenen pot.
              Voor een volgende keer zou ik een plastic pot of een rootpoutch proberen.
              Als het een mogelijkheid is moet je ze lekker buiten zetten.... geen beter licht als zonlicht.
              sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

              Comment


                #8
                Brainwreck volgende keer gaan ze buiten in de volle grond, alleen heeft mijn moeder wel ongeveer half jaar geleden cacao bonen in de tuin gestrooid (geen idee waarom) en ik vroeg me af of jij zou weten of dit slecht of goed voor de grond kwaliteit is.

                Comment


                  #9
                  mcmetald wattage maakt niet uit, gaat om de lumen.. ik had een 1200 lumen lamp maar mensen zeggen dat je wel tot 30K lumen nodig zou kunnen hebben om een enorme plant te groeien. Anyways volgend jaar de volle grond in en kijken hoe dat uitpakt

                  Comment

                  Bezig...
                  X