Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wel of niet toppen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wel of niet toppen?

Korting op 420shop
    Hello draaiertjes
    Heb mij zelf kweekkastje in elkaar geknutseld met pir isolatieplaten van 120 op 60 en bekom zo mooi resultaat van 1.2m op 1m en 2.4m hoog en klikken mooi in elkaar door tand en groef en prima geisoleerd
    Heb dimbare vsa 250-660 van lucilux met azerwing medium en osram dual dimbaar van 600 watt lamp
    Nu gaat alles prima 6 zaadjes gekiemd tussen vochtige koffiefilters en dat tussen 2 op elkaar geplaatste borden voor duisternis
    alle 6 na 48u mooi gekiemd en geplant in 11l potten want zijn AF's (4 WW en 2 AMN) en die houden niet zo van verpotten las ik hier
    Nu ongeveer 3,5 weken verder zie ik 2 planten die 10cm hoger komen dan de rest en nu was mijn vraagje of het interessant of nuttig zou zijn deze twee te toppen om ze lager te houden zodat ze alle 6 op gelijke hoogte zouden komen ivm hoogte van mijn lamp
    De hoogste zijn 40 cm met 5 nodes dus nu wel de moment moest het nuttig zijn
    Graag reaktie of blijf ik er gewoon vanaf?

dank bij voorbaat en ik update binnenkort met wat fotokes

grtjes John

Normaal top je auto's niet.

Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Lekker laten gaan, mits je met de hoogte in de knoei komt. Wat ik niet verwacht met auto's en de hoogte van 2,4m.
      Succes
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Comment

Comment

je kan de andere ook ophogen als ze te laag staan, of zoals BYP het al zei. Neerbinden die handel.

Comment

Zou ze niet toppen John, die 10cm is nog wel te doen.

Als die 10 cm uit de hand gaat lopen dan zou ik wel actie ondernemen.

Foto's altijd welkom .

The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

voila hier poging om wat fotokes te uploaden
                hopelijk duidelijk genoeg
                datum op toestel klopt niet sorry
                grt john
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

Comment

kan maar 1 foto per keer uploaden sorry

Comment

nog een paar

Comment

en de laatste

Comment

Ze staan precies toch een beetje warm als ik de bladeren zo zie (opgekruld).

Comment

Staan er goed bij denk ik. Beetje opstaand blad, maar dat ziet er niet ernstig uit.
                          Misschien de lamp 5cm hoger hangen ?
                          Kun je de inlaat nog een beetje vergroten ? Ik weet niet hoe de temperatuur is ?

Je kunt meerdere foto's tegelijk uploaden als je attachments gebruikt.
                          Da's de knop rechtsboven je bericht, naast die A

De attachments komen dan onder je bericht te staan na uploaden.
                          Dan kun je kiezen of je dat zo wil laten, dan hoef je verder niks te doen,
                          of dat je ze wilt invoegen tussen je tekst. Dan klik je op 'Small, medium, large etc'..
                          Daarna kun je de afbeelding nog verslepen, resizen, en eventueel nog wat dingen aanpassen door te dubbelklikken op de foto.
                          Voila, zo werkt het op de computer.

sombrero_smiley.gif
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

voila poging om wat fotokes te uploaden
                            mijn kastje is simpelweg gebouwd met pir isolatieplaten van 120 op 60 met tand en groef en voorzijde open dus geen last van in of uitlaat en voor frisse lucht ventilator op 2 m afstand en raam in kamer op kier voor verse aanvoer lucht
                            Vandaag 3/10 de 5de week ingezet en planten nu tussen 55 en 45 cm hoog en krijgen nu dagelijks 400ml water met 4ml/l plagron terra grow en 600 watt lamp gedimd met lucilux dimbare vsa tot 400 watt en op 40 cm
                            bloei begint stilaan op gang te komen maar ga nog 2 weken grow blijven geven om daarna over te gaan op plagron terra bloom
                            vorig kweekje was met goedloop ledpaneeltje van 50 watt en toch zo'n 45gr droge afghan skunk onderuit gehaald
                            nu 4 ww en 2 amn eronder wel alle AF's
                            volgende kweek zullen normale planten worden want scheelt 1/3de aan stroom die 12/12 tegen 18/6
                            Kzal af en toe updaten en thanks om te volgen en reageren

grtjes John
                            Attached Files

Comment

Heb je geen spreader bij die lamp ? (google: "spreader wing")
                              Die kun je er eventueel onder monteren, dan heb je minder snel last van stralingswarmte recht onder de lamp.

Voila, voor als je nog eens verder wil finetunen.

** let je op dat er geen blaadjes tussen die verwarming komen? **
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                              X