Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet soort uitkiezen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet soort uitkiezen

    Korting op 420shop
    Ik wil mijn eerste kweek doe op DWC: 1 hele grote cannabis plant kweken.

    Wat is het voordeel om een cannabis soort te kweken die minder eenvoudig is?
    Meestal kosten die meer, maar ben benieuwd wat het je oplevert, tegen een soort die makkelijk te kweken is?

    #2
    Elke wietplant is even moeilijk of makkelijk te kweken. Mijn raad is nog steeds van wat kweekverslagen te lezen ipv ad random vragen te stellen. 1 plant kweken kan leuk zijn, maar echt rendabel is het niet met 4 a 5 weken extra voorgroei. Elke beginner maakt ook beginnersfouten, dus als het hier effe tegen slaat kan je na 8 weken opnieuw beginnen. Als je daar al geraakt.

    Comment


      #3
      Het wordt 8 weken groei inderdaad.
      Ik zal vast een keer een fout maken, maar daarvan leer ik weer.

      Comment


        #4
        koop gewoon wat je lekker vind om te roken
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Het kweken draait deels om andere soorten uit te proberen.
          Alleen nadeel van 1 cannabis plant kweken, is dat je ook maar 1 soort krijgt.
          Wissel liever indica en sativa af.

          Comment


            #6
            Ga eerst eens een kweekruimte inrichten en zorgen dat je alles hebt en dat het draait zonder problemen.
            Daarna ga je kijken wat je wil kweken en dan kies je een soortje met 8 bloeiweken.

            Je gaat nu voor elke koe op de weg die je denkt te kunnen gaan zien een topic openen terwijl je voor de meeste dingen gaandeweg vanzelf een oplossing ziet.
            De meeste vragen worden beantwoord in kweekverslagen.
            Zoek iets dat bij je situatie past, en dan doe je die gewoon na, eventueel met wat aanpassingen, misschien verbeteringen die je weer in andere kweekverslagen gelezen hebt.

            Ik weet niet of het al gezegd is, maar dit topic is een aanrader voor elke beginner die met 1000 vragen zit :
            Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner

            Mahalo
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Oke thanks, ik zal het doorlezen.

              Comment

              Bezig...
              X