Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaadjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

zaadjes

Korting op 420shop
    Eindelijk is het zover.
    kweekkast geleverd en kan nu zaadjes uitkiezen.
    Dacht aan Amnesia Haze of Auto power plant.
    Iemand suggesties voor iets anders?
    en op welke site koop ik ze best?
    zou 10 plantjes willen kweken,koop ik dan best 10 zaadjes of meer,in het geval ze niet allemaal uitkomen?
    Alles is echt nieuw voor mij en heb 2 linkse handen - maar ben super enthousiast.

Comment

• yvesm
      yvesm commented
      Editing a comment
      Ok grote smurf..
      Bedankt voor de tip, ga er zeker rekening mee houden.
      Als ik nu voor de eerste keer met 2 plantjes begin, zou ik met 2 verschillende kunnen beginnen of beter 2 plantjes van de zelfde soort?

• GroteSmurf
      GroteSmurf commented
      Editing a comment
      Als je begint met twee verschillende soorten heb je een grotere kans dat er een redelijk groot verschil zit in ontwikkeling en wanneer ze klaar zijn. Dat maakt het allemaal lastiger.

Ik weet niet of je al een (donkere) plek in gedachten hebt waar je ze wilt drogen?
      Als dat in de tent is zou ik sowieso twee zaadjes van dezelfde soort nemen.
      Of vier eventueel, zoals kelderkastje aangeeft.

Probeer te kopen op sites waar anderen dat ook doen, dingen waar je bewijs van ziet en goede ervaringen leest. Je wordt makkelijk belazerd!
    Die drie euro die het extra kost, die betaalt zich vaak makkelijk terug.

Met 2 linker handen kun je inderdaad zoals grotesmurf zegt klein beginnen. Als je die paar plantjes tot een goed eind brengt, heb je weer honderden lessen geleerd die je toe kan passen. Op die manier zal het eerst moeilijker worden voordat het makkelijker wordt. Tien plantjes doodvermoorden doet meer pijn dan twee, dus ik stel ook voor dat je met twee begint. Je kunt natuurlijk wel alvast zaden kopen voor de toekomst, niemand die dat tegen houdt.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Nog iets meer berichten plaatsen en dan kan je zaadjes bij 420shop met JD korting halen.
      De Bloemen Van Bri

Comment

• yvesm
        yvesm commented
        Editing a comment
        ok tx

Goed zaad mag wat duurder zijn ja, en van een soort die je zelf lekker vindt. En je kunt best de 1e keer 4 dezelfde zetten. Dan kun je beter onderling vergelijken.

Comment

• yvesm
        yvesm commented
        Editing a comment
        ok tx

Comment

• yvesm
        yvesm commented
        Editing a comment
        Ok,nog eens bedankt voor de tip,
        ivm drogen had ik gedacht om een droogtent te bestellen,beetje domme vraag..moet die in een donkere kamer staan?

• GroteSmurf
        GroteSmurf commented
        Editing a comment
        Een (goede) droogtent zou geen licht door moeten laten en hoeft daarmee niet in een donkere ruimte te staan.

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Na het oogsten kun je drogen in je kweektent. Tenzij je haast hebt.
    Bezig...
    X