Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer oogsten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste keer oogsten

    Korting op 420shop
    Ik kweek voor de eerste keer. Ik heb drie autoflowers staan die nu al een tijdje bloeien misschien 2 weken. Ik vraag me af wanneer ik zou moeten oogsten. Ik lees online iets van 70-80 procent van de bloeiharen die bruin moeten zijn. Ik lees ook dingen over trichomes. Zou ik een keertje naar de trichomes van m'n plantjes kijken als ze er zo uit zien?16291087716768100564641735751378.jpg

    #2
    Je zegt ze bloeien nu 2 weken, dan kan je over een week of 6 / 7 eens gaan kijken. Hebben ca. 9 weken bloei nodig lijkt mij.

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • elLeonn
      elLeonn commented
      Editing a comment
      Dankje voor je comment! Bijna alle bloeiharen van 1 plantje zijn nu oranje en de bladeren best gelig en sommige dood. Zou ik dan niet best Bijna oogsten? Ik zal nog is een foto uploaden van het hele plantje straks. De andere 2 plantjes moeten denk ik inderdaad nog een tijdje.

    #3
    Zien er voor mij toch uit alsof ze in week 3/5 bloei zitten
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • elLeonn
      elLeonn commented
      Editing a comment
      Thx voor je comment! Ja ze zitten nu wel al sowieso 3/5 weken in de bloei ik weet het zelf ook niet zo goed wanneer dat nu begint. Nu bij 1 plantje zijn bijna alle bloeiharen oranje en bijna alle bladeren gelig en sommige een beetje verrot. Is het dan niet tijd om dat ene plantje te oogsten? De andere 2 kunnen wel nog een tijdje denk ik.

    #4
    Je kan altijd eens naar de trichomen kijken maar laat dit plantje nog maar even staan.

    Comment


      #5
      AFjes .... dus zeker nog 3 of 4 weken.

      Comment


      • elLeonn
        elLeonn commented
        Editing a comment
        Thx voor je comment! Van 1 plantje zijn bijna alle bloeiharen nu oranje en bijna alle bladeren gelig en sommige verrot. Zou ik dan niet binnenkort oogsten? De andere 2 plantjes zouden wel nog een tijdje kunnen denk ik daarvan zijn nog niet zoveel bloeiharen oranje. Ik zal zo een paar foto's uploaden
    Bezig...
    X