Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voor beginners buiten telen deel 1/2/3/4/5/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    voor beginners buiten telen deel 1/2/3/4/5/6

    Korting op 420shop
    Doet hij het goed of niet de expert






    Last edited by Nederhigh; 17 December 2021, 14:20.

    #2
    Naah, deze filmpjes zijn hier wel vaker gedeeld..
    Meestal krijgt die een aardige bak kritiek van de kwekers hiero .

    Heb je filmpjes overigens zo geplaatst dat de mensen ze direct kunnen afspelen.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      Hallo die alli B is er weer of nog

    #3
    Ik zou beginnen bij 5

    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      Dat lijk mij ook ik krijg de zenuwen met dat wachten

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Och ja, weet je, er zijn eigenlijk geen verkeerde methodes. Zolang je binnen de basislijntjes blijft is er speling genoeg

    #4
    Meestal krijgt die een aardige bak kritiek van de kwekers hiero .
    Terecht, die man heeft geen enkel idee waar hij over praat.
    Je zult hem vrijwel nooit horen zeggen "Goh, daar weet ik eigenlijk niet zoveel van." in plaats daarvan boert hij vierdehands informatie op die hij ergens op een forum heeft gelezen. Dat presenteert hij als feitelijk.
    Ik ben zelf natuurlijk een soort kweekgod en ik ken planten van binnen en van buiten, flink wat jaren voor gestudeerd zelfs.. Op m'n 19e alle bekende pathways voor THC uitgezocht. 12 jaar later kan ik hele planten opkweken uit de kleinst mogelijke cel die een plant kan aanmaken, celkernen vermeerderen, DNA aanpassen, honderden plantsoorten in bezit, zelfs in geologische wetenschap gedoken om bodemmechanismen te begrijpen en gebruiken, microbiologie geleerd en gedaan, mycologie bestudeerd en beoefend, immunologie erbij gepakt, cel- en weefselkweek.. En alsnog moet ik af en toe bekennen dat ik het gewoon niet kan verklaren, of dat ik er geen uitleg voor heb omdat ik het zelf niet begrijp.

    Als dan een of andere halftamme hippie met een strakke zonnebril gaat vertellen dat hij de feiten op een rijtje heeft, terwijl hij overduidelijk kul staat te presenteren.. Dan maak je bij mij geen vrienden

    Nog los van de valse reclame, foute claims, "wetenschap" van een niveau brugklasser.. Meh. Ik kan niet warm worden van Bruining. Overkokend van woede, dat dan weer wel.
    Want jaarlijks mogen wij als forum de troep opruimen die hij en zijn "expert" tips veroorzaken. Iemand nog een snufje natriumbicarbonaat? Goed tegen meeldauw! Heus!
    Oh.. Fuck.. Dat was kaliumbicarbonaat.. Eh, nouja, niemand die het merkt.. Toch?! Gaan we vertellen dat natrium giftig is voor de plant en kalium niet? Nee, joh. Wisten wij ook niet! Want eh, ja eigenlijk.. Eigenlijk deden we ook maar iets wat we op youtube hebben gezien en omdat we er niets van begrepen, hebben we de moeilijke delen maar weggelaten en alleen de leuke delen laten zien.

    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      Heb je ook de nieuwe gezien van hem
      Van dit jaar 2021
      Puur op reclame voor zijn eigen toko
      En volop euro’s verdienen aan de mensen met klachten
      Om zelf wat te rotzooien om wiet olie te maken
      Dit mag blijkbaar in NL hekserij
      Maar wel korten op de zorg
      Ik ben steeds meer blij dat ik daar weg ben
      Al ben ik in hart en nieren een kaaskop
      Dat mis ik dan wel kaaaaaaaas lekker vers van de kaasboer

    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Ik kijk niets van hem want ik vind dat hij de belichaming is van wat er mis is met de cannabiswereld: prediken voor eigen kerk, geld vragen voor zaken waar hij 100% achter staat (als je zo overtuigd bent van je eigen gelijk, dan heb je dat geld - meer dan onderhoudskosten van je clubje - echt niet nodig), slachtoffertje spelen terwijl je bewust bent van overtredingen, wiet zien als heilig medicijn tegen vanalles, alle kritische studies wegmoffelen of afdoen als 'big bad pharma' en case-studies ophemelen tot feitelijke waarheden.
      Het heeft vrijwel alle kenmerken van een sekte als je er kritisch naar kijkt. Daar heb ik geen interesse in en ik wil er ook geen tijd of aandacht aan besteden.
Bezig...
X