Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

prijzen van zaden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

prijzen van zaden

Korting op 420shop
    Ben ik de enige die vind dat cannabis zaadjes vaak ontzettend duur zijn?
    Ik denk eraan om auto duck te planten maar de prijs valt me ontzettend tegen. als ik 7 zaadjes bestel kom ik nog op 10€ per zaadje.
    Vooral als ik zie dat de oogsten buiten toch maar tussen de 25 a 40 gr per plant liggen.
    Een prijs van tussen 5 a 7€ per zaadje vind ik duur maar nog te doen. Maar soms zie ik prijzen van 20 a 25€ per zaadje passeren en dat lijkt me buitensporig.

Met die prijzen lijkt het me de moeite om zelf feminised zaad te proberen maken met de planten.

Hallo uit gaan van 25 gram per plant x prijs in de koffie chop dan win je nog steeds

Comment

• Pavic
      Pavic commented
      Editing a comment
      Tja, als je 2,40€ per liter betaalt voor diesel of benzine win je nog altijd op het openbaar vervoer maar echt happy ben je er niet mee.
      Dat is een dooddoener natuurlijk. Waar trek je de grens? Wat is er dan over? 50€ per zaadje? Wanneer koop jij geen cannabis zaad meer?
      Uiteindelijk steek je er meer in dan enkel de prijs van het zaadje maar een zaad is
      nog geen plant en ook nog geen opbrengst, ik heb geen garantie dat ik met 25 gr ga eindigen.

• Old dawg
      Old dawg commented
      Editing a comment
      Dat zijn inderdaad magere opbrengsten, misschien doe je iets niet goed, veel is natuurlijk ook afhankelijk van de weersomstandigheden.

Ik had afgelopen zomer ook geen geweldige opbrengst, maar had per autoflower beduidend meer dan wat jij hebt gehad.

2020 had ik 4 autoflowers, 3x royal gorilla en 1x blueberry amnesia, met 420 gr opbrengst, was de 1x dat ik buitenkweekte.

• Pavic
      Pavic commented
      Editing a comment
      Ik heb ze nog niet gekweekt. Ik ga af op de cijfers van andere grow reports. Het leek me gewoon een goede soort voor een incognito kweek in de tuin maar alle review wijzen op een magere oogst.
      Dit is een beetje mijn punt natuurlijk. Duur zaad met een eerder schrale potentiële opbrengst, Auto duck en frisian duck zijn wel eerder buitenbeentjes als cannabisplanten.

Hobby mag geld kosten
    en je weet wat je rookt en toch ook een goed gevoel dat je het zelf hebt gekweekt
    en de Dammes verzorgt
    wanneer heb je wel garantie het leven is een gok
    uiteindelijk komen we zelf ook uit een zaadje en moeten de kwekers ook maar hopen dat er wat uit komt

Comment

• Pavic
      Pavic commented
      Editing a comment
      Ja, maar als ik zo duur zaad moet kopen dan ga ik er de inspanning voor over hebben om zelf feminised zaden te kweken met die planten, Dan ziet de kweker me ook niet meer terug als klant. Aan 5 euro per zaadje zou ik me daar nog niet meteen druk om maken. En als ik van die peperdure zaadjes niet in slaagt om ze allemaal te ontkiemen dan denk ik toch twee keer na of ik nog wat koop van die kweker of handelaar.

Ontkiem methode aanpassen.

Comment

Frisian duck en auto duck zijn weggegooid geld. Lage potentie, lage opbrengst; ruikt hetzelfde. Je herkent gewoon ook wiet, je gaat niet twijfelen door de bladeren, mss enkel als ze nog niet in bloei staat.
      Feminised zaad maken is voor de rest ook een heel tijdrovend en intensief proces als je dat deftig wilt aanpakken.

Koop je zaden op black friday of op 20 april, ik koop geen zaden meer zonder korting.

Comment

• Pavic
        Pavic commented
        Editing a comment
        Ik zal het zeker in de gaten houden op 20 april (zet het alvast in mijn agenda).
        Als je een beter advies hebt over een, liefst, auto soort voor buiten die niet te veel opvalt laat dan maar weten.

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Exact

Nu bij Sensi 35 % korting met code fam35
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• Pavic
        Pavic commented
        Editing a comment
        thanks, ik bekijk het eens.

Succes met je zadenbank!

Comment

Was het niet zo dat wietzaden meer waard zijn dan goud

De prijzen die ze durven te vragen gaat echt nergens meer over.....
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

• Pavic
          Pavic commented
          Editing a comment
          prijs per gram, klopt dit wel denk ik.

Nu bij de 420 shop 20% korting

De kortingscode SPRING22 is geldig tot en met 20 maart 2021. (Zo staat het in de mail, ze zullen ongetwijfeld 2022 bedoelen :p )

www.420shop.nl
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Tja, als je 2,40€ per liter betaalt voor diesel of benzine win je nog altijd op het openbaar vervoer maar echt happy ben je er niet mee.
          Ik verbruik 2 liter op weg naar mijn werk (4,80), en voor de trein betaal ik 5,70 voor een enkeltje voor dezelfde route.
          Het bezit van de auto verreken ik in het doen van de boodschappen, want daar heb ik de laadruimte voor. 25 euro per week extra.

Wietzaad is duur. Dat klopt. Maar als je zelf zaad gaat maken en dat werkt goed, dan kun je voor 50 euro aan voeding, aarde en potten het hele jaar roken. Alleen dan kun je het best met regulier zaad beginnen en dat is nog duurder. Er is een jointjedraaien collectief, waar hopelijk mensen zelf aan het kruisen gaan met interessante soorten. Ik heb daar een kleine 150 zaden voor beschikbaar gesteld over de loop der jaren. De rest is aan de community!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Misschien ook effe de diepvries opslag vermelden!?

• LR2
            LR2 commented
            Editing a comment
            Dat zou ik kunnen doen, maar er is een thread over het bewaren van zaden waar dat aan bod komt.

Als je een beetje rond kijkt valt de prijs voor je zaden wel hoor. Het is natuurlijk te zien wat je wil kweken ook als je Amerikaanse strains, of old school strains wil zetten betaal je idd makkelijk 5€ het zaadje, maar zoals ek al zei als je een beetje rondkijkt online valt de prijs goed mee op seedstockers betaal je gemiddeld een 2,5€ per vrouwelijk zaadje en op cannapot heb je een veiling voor goedkope zaadjes al zijn het daar meestal wel reguliere zaden.
          My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

Comment

Nog even over zaden
            al die aanbiedingen nu is dat om dat ze nieuwe zaden binnen krijgen en van de zaden van vorig jaar af moeten
            Of hoe zit dat en vooral de prijs verschillen voor het zelfde zaad en bank

Comment

• Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              De aanbieding van Sensi geldt voor de hele lijn, ook de nieuwste research zaden. Van 420 shop weet ik niet maar anders wachten tot 20 April of Black Friday dan geeft het ook altijd kortingen.

Zaad kan je jaren bewaren in de koelkast, het loont zich om op de aanbiedingen te wachten en een voorraadje aan te leggen.

• Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              En diepvries -20.

• Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Stekken zouden in de diepvries moeten kunnen.

seedstockers goedkoopste zaden van goede kwaliteit

Comment

Afgelopen jaren koop ik mijn zaden enkel nog via veilingen, waar je het vaak 10x goedkoper kan krijgen. Holy Smoke -mijn laatste overwinning- voor 45 euro kunnen scoren en 20 zaden gekregen.
              Keep it simple and don’t invent with your mouth.

Comment

Hallo alles wordt duurder
                we moeten ge zaamlijk inkopen bij
                ​​​​​​​lof wel 420chop.nl

Comment

Bezig...
                X