Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laatste stap voor de start

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Laatste stap voor de start

Korting op 420shop
    Laatste twijfel geval voor de start.

in een 120x120x215 tent welke potten te gebruiken?🙃

de plaats waar die staat kan ik de buiten temperatuur controleren doormiddel van de verwarming-centraal/electric.

Nou was ik van plan om 5x 40x40x30 bags te halen. Maar toen las ik dat je daarmee laterna problemen mee kunt krijgen ivm luchtvochtigheid.. ik ben een buitenmens dus binnen weet ik er geen snars van af.. wat is jullie ervaring hierin, wat is het advies van de mede mens?

Een tent vol planten geeft gauw een te hoge luchtvochtigheid ja, maar een goede luchtontvochtiger en afzuiger aanschaffen is efficienter daartegen dan het aantal planten eraan aan te passen.
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

Comment

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Wil de planten er ook niet op aanpassen want dat blijven er 5, zit alleen met de afmeting van de potten/bags. Die grote jongens zouden blijkbaar eerder problemen geven dan de kleinere formaten

• parakweker
      parakweker commented
      Editing a comment
      Bo$wachter ik zou voor iets kleinere gaan dan wat je nu hebt. 18-24L is prima.

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Beetje ruimte om de pot is mss ook wel fijn idd

Ik gebruik graag 40l hoe groter hoe beter, als bufferzone, ook fan van bags, geen pvc. Watergeven, ph, en ec zijn allemaal gemakkelijker te onderhouden vind ik in grote bags. Lv denk ik bij beide evenhoog maar dat ben ik niet zeker. Maar grote growbags zijn echt goed
    Ganja always does the trick.

Comment

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      En jou ruimte is heel toevallig 120x120? Of hoeveel potten kun jij in je tentje kwijt?

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Dubbele, 240x120. heb er wel es 10 van 30l ingezet vorige ronde. Nu heb ik wel een halve tent overschot links en rechts samen. Diameter van 40l is net 40cm.

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Aaha oké, ja de ruimte die ik ga krijgen wil ik benutten door middel van Scroggen. Eens zien wat er gebeurd
Bezig...
X