Een actuele foto mijn White Widow. De eerste van mijn foto flowers die zichtbaar in bloei kwam en ook nog eens compacte toppen wilde vormen. (genoegen nemen met lossere popcorntoppen is meer iets voor losers heb ik hier begrepen). Helaas heb ik al zo'n 7 bolletjes met toprot moeten verwijderen. Ondanks dat we hier in NW Italië een prachtige nazomer hebben. Daarnaast heeft de plant in de tweede fase van de bloei in rap tempo een herfstachtig uiterlijk gekregen.
Nu heb ik door omstandigheden mijn Afghan Kush al zo'n 3 weken te vroeg moeten oogsten. Dat is maar behelpen dus. Nu wil ik graag eens de echte onvervalste high van een voldragen plant meemaken. En deze ww dus graag volgens het boekje laten uitrijpen. 1 maal per week maak ik een foto om de trichomen te kunnen beoordelen. Ik zie, net als vorige week, van alles door elkaar. Misschien wel wat meer amber. Moet ik nog een paar weken wachten?
2023-09-25_ww.jpg
Nu heb ik door omstandigheden mijn Afghan Kush al zo'n 3 weken te vroeg moeten oogsten. Dat is maar behelpen dus. Nu wil ik graag eens de echte onvervalste high van een voldragen plant meemaken. En deze ww dus graag volgens het boekje laten uitrijpen. 1 maal per week maak ik een foto om de trichomen te kunnen beoordelen. Ik zie, net als vorige week, van alles door elkaar. Misschien wel wat meer amber. Moet ik nog een paar weken wachten?
2023-09-25_ww.jpg
Comment