Hallo,
Ik heb net een ander topic geopend in verband met een schakelklok etc.
Nu heb ik nog wat meer opzoek werk gedaan over autoflowers.
Een licht cyclus van 24/24 is niet goed zeggen ze. Maar het kan wel.
En wat als ik nu de eerste week 18/6 doe en daarna gewoon 24/24. Ze gaan toch vanzelf in bloei en zoude ook nog blijven groeien.
Mijn tentje is ook niet egt groot in de hoogte dus als ze beetje kleiner blijven is het voor mij zeker niet erg.
Maar is dit nadelig voor de opbrengst?
Het zou allesinds makkelijk zijn. geen schakelklok en de temperatuur is constant op peil.
Graag jullie mening over wat ik net heb gezegd
Greetz
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
En als ik lichtcyclus 24/24 doe is dit dan wel gezond voor de vsa dan gaat die constant pokkeheet staan. Wat is de gemiddelde levensduur van een vsa en een hps lamp (150watt)?
Ik heb net een ander topic geopend in verband met een schakelklok etc.
Nu heb ik nog wat meer opzoek werk gedaan over autoflowers.
Een licht cyclus van 24/24 is niet goed zeggen ze. Maar het kan wel.
En wat als ik nu de eerste week 18/6 doe en daarna gewoon 24/24. Ze gaan toch vanzelf in bloei en zoude ook nog blijven groeien.
Mijn tentje is ook niet egt groot in de hoogte dus als ze beetje kleiner blijven is het voor mij zeker niet erg.
Maar is dit nadelig voor de opbrengst?
Het zou allesinds makkelijk zijn. geen schakelklok en de temperatuur is constant op peil.
Graag jullie mening over wat ik net heb gezegd
Greetz
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
En als ik lichtcyclus 24/24 doe is dit dan wel gezond voor de vsa dan gaat die constant pokkeheet staan. Wat is de gemiddelde levensduur van een vsa en een hps lamp (150watt)?
Comment