Ik heb eind april begin mei drie wietplanten buiten staan die al aardig groot zijn, ze staan alle drie apart in een grote pot maar ik zie nu dat bij de planten sommige bladeren geel beginnen te worden, in bloei staan ze nog niet want dat zou pas eind september/oktober moeten zijn. Mijn vraag is of dit normaal is dat sommige bladeren al geel worden en moet ik die dan verwijderen of laten zitten. De drie planten zijn al behoorlijk groot ik denk zo ruim een meter. De naam van twee planten is Bubble gum maar van de andere plant weet ik de naam niet meer. Ik ben geen roker maar ik wil de planten als kruid gaan gebruiken, heb gelezen dan de plant in zijn geheel (op de steel na) eetbaar is en kern gezond. Bedankt voor het antwoord.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vraag
Collapse
X
-
Re: Vraag
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden...Last edited by green farmer; 13 August 2014, 09:28.
Comment
-
Re: Vraag
Bedankt allemaal voor het antwoord, ik wilde nog even melden dat ik de planten ook biologische voeding geef speciaal voor wietplanten. Op de foto kan je goed de gele bladeren zien. Tjonge jonge na vele malen proberen heb ik eindelijk de foto,,,zucht..
P1110739.jpgP1110739.jpgLast edited by cecilia; 14 August 2014, 00:29.
Comment
Comment