Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorbereiding buiten planten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: Voorbereiding buiten planten.

    Korting op 420shop
    Hallo dames en heren, ik ben Mitchel en ben hier nieuw op dit forum en wil dit jaar buiten planten neer zetten. Ik heb op veel vragen al antwoorden gekregen maar mijn grootste vraag is, als ik 5 planten in de achtertuin neerzet, hoe goed ruik je dit dan? En is het zo dat je de geur blijft ruiken? (ik heb het over de wietgeur natuurlijk) Dit vraag ik omdat ik in een rijtjeshuis woon en niet echt een grote achtertuin heb, en wil het liefst gezeik voorkomen met de buren/politie. En wat voor pot kan ik het beste gebruiken voor een mooie grote opbrengst. (als alles goed gaat) Verder heb ik alles al wel een beetje door en ben van plan om dit jaar ook een kweekverslag te maken.

    Groetjes Mitchel

    #2
    Re: Voorbereiding buiten planten.

    Hangt af van soort en grootte van plantpot.
    Maar laat mij zeggen 1plant op een 20l pot kan een villa met 4 slaapkamers van een leuke geur voorzien in bloei.
    Met een ruime groei periode reik je gemakkelijk met een 20l pot 1.5m tot 2m hoogte.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    ik zal kijken voor autoflowers

    Comment


      #3
      Re: Voorbereiding buiten planten.

      Ook 5 buiten planten is Verboden he en 5 planten da ruik je 3 huizen verder als ze in bloei staan
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Voorbereiding buiten planten.

        Ah oke, dan heb ik denk ik al de juiste zaadjes gevonden. En dan maar hopen dat ik niet teveel gezeik krijg. Bedankt voor de tip.

        Comment


          #5
          Re: Voorbereiding buiten planten.

          Ja man gewoon proberen, als de politie langskomt is dat zo.. succes!

          Comment


            #6
            Re: Voorbereiding buiten planten.

            Ja ga het op 2 plekken doen dus dan zie ik wel wat er gebeurt.

            Comment

            Bezig...
            X