Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern light autoflower eerste kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Northern light autoflower eerste kweek

    Korting op 420shop
    beste growers

    heb vandaag mijn northern light autoflower zaadjes binnen gekregen (1happyme)

    Heb deze direct in de ontkiemfase gezet.

    daarna zal ik hem waarschijnlijk 1 maand in de kast zetten met licht.
    wat is verstandig 16/8 of 18/6 ?

    uiteindelijk zal ik hem dan buiten zetten ivm de grote van de kast.

    hoe groot en hoelang zal het duren voordat hij in de bloei gaat.
    is dat echt al na 2 weken of moet ik toch een wat langere periode aanhouden.

    en is het verstandig om haar te fimmen/toppen aangezien ze snel in de bloei gaan als ik van de info mag uitgaan die er bij het product verstrekt wordt.

    graag hoor ik jullie ervaringen


    groetjes

    #2
    Re: Northern light autoflower eerste kweek

    Je spreekt al alsof de plant hermafrodiet wordt, opletten he

    2 weken is toch wel zeer snel, denk dat je daar toch nog eens 2 weken mag bijtellen.

    Wanneer de plant volwassen is zal ze pas beginnen te bloeien, wat deels afhangt van de kweekomstandigheden.

    Comment


      #3
      Re: Northern light autoflower eerste kweek

      Watvoor kast met watvoor licht? Ik denk dat je met zonlicht altijd beter af bent. De bloei begint bij autoflowers vaak na minstens 21 dagen.
      De rest hangt af van wat je zelf leuk vind. Laat ze eerst maar eens groot genoeg worden, voordat je over toppen en fimmen begint.

      Als je ervaringen wilt, dan moet je daar naar op zoek gaan. Niet elke NL autoflower is dezelfde. Het verschilt per verkoper, en zelfs per zaadje. Als de verkoper zegt dat ze na 2 weken bloeien, dan is daar al iets mis mee.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      Bezig...
      X