Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groei van autoflower normaal of te traag ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: groei van autoflower normaal of te traag ?

    Korting op 420shop
    hey, hopelijk kan er iemand mij een tip geven ...... heb op 20 april men zaadje geplant en op 24 april zijn die ontkiemd .... we zijn nu 24 mei dus ben nu 35 dagen bezig.... vraag me nu echter af of de groei normaal is of dat ze al iets groter hadden moeten zijn .... is nu ergens rond de 19 cm hoog

    IMG_20150524_071628.jpgIMG_20150524_071638.jpgIMG_20150524_071647.jpg
    Wat is jullie mening over hoe men dame er na 35 dagen uitziet ....
    Last edited by davygoethals; 24 May 2015, 08:25.

    #2
    Re: groei van autoflower normaal of te traag ?

    Achter glas gaan ze niet hard, dat klopt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: groei van autoflower normaal of te traag ?

      @qnq : tijdens de dag zet ik ze buiten tot dat avond . Mogen ze infeite buiten blijven staan of niet. Ben soms bang dat gaat regenen ...

      Comment


        #4
        Re: groei van autoflower normaal of te traag ?

        Bang dat het gaat regenen?? Is het suikerwiet?

        Comment


          #5
          Re: groei van autoflower normaal of te traag ?

          Neen geen suikerwiet maar heb je dan geen kans op teveel water en is ht snachts nog niet te koud ?

          Comment


            #6
            Re: groei van autoflower normaal of te traag ?

            Wietplanten hebben ook voor dat wietkwekers er waren ook overleefd, dus zal die bij jou in je tuintje ook wel overleven snachts


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: groei van autoflower normaal of te traag ?

              Zolang het niet vriest is het prima.
              Gewoon lekker op een zonnig plekje in de tuin zetten, liefst in de volle grond. Niet de hele tijd met je plantjes gaan lopen slepen. In de natuur kunnen ze dat ook niet. En vooral niet te ingewikkeld doen....het is per slot van rekening onkruid.

              Comment


                #8
                Re: groei van autoflower normaal of te traag ?

                Zou ze graag in volle grond stoppen maar heb kleine tuin en moet ze kunnen verstoppen als er mensen op bezoek komen. Heb ze nu vaste plaats gegeven in de tuin zodat ze veel zon krijgen heel de dag...

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Wat vinden jullie van de plant zelf?
                Last edited by davygoethals; 24 May 2015, 11:15.

                Comment


                  #9
                  Re: groei van autoflower normaal of te traag ?

                  2 van mijn plantjes zijn ongeveer even oud. De ene plant is 19cm en de andere is 22cm hoog, merk wel dat ze de laatste paar dagen goed in de groei zitten. Kijk ff bij de kweekverslagen van het buiten wiet kweken want daar staan meerdere verslagen van plantjes die even oud als die van jouw zijn.

                  Mijn plantjes staan `s nachts in een plastic kas en bij mooi weer gaat de rits open en versleep ze in de middag om nog wat extra uren zon te pakken. Snap dat je de plantjes wil verslepen voor mensen die op bezoek komen, dat was ook voor mij de reden om ze in potten te stoppen. Heb de buren wel ingelicht om gezeur te voorkomen.

                  Vind jouw plantjes vergeleken met de mij er erg compact uitzien.
                  Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                  Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                  Comment


                    #10
                    Re: groei van autoflower normaal of te traag ?

                    Ik heb ook autoflowers 3x whitewhidow, (eerste keer)
                    en staan laatste week alleen ma buiten, zelfs bij regen!
                    ik ben 23april begonne te ontkiemen zitte nu 25mei en zijn
                    ongeveer even groot.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Bij kweken voor beginners heb ik 'n topic.
                    3x whitewhidow autoflowers met foto!

                    Comment


                      #11
                      Re: groei van autoflower normaal of te traag ?

                      Voor 35 dagen zijn ze wel erg klein. Al helemaal in zulke potten. Dat betekent dat er iets niet in orde is met verlichting, de bodem, of iets anders. Zo te zien staan ze te popelen om in bloei te gaan, dus binnen 2 weken gaan er kleine topjes in komen. Misschien dat ze hooguit nog een tiental centimeters winnen, misschien dat de groei gestagneerd blijft. Probeer er het beste van te maken; lekker in de buitenlucht, weer of geen weer.

                      Bedenk wat je wilt verbeteren voor een volgende ronde, en schrijf dat op een papiertje. Dan kun je daar rekening mee houden zonder het te vergeten.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: groei van autoflower normaal of te traag ?

                        even geleden maar toch even tijd gevonden voor update... men 2 dames zijn nu gemiddeld 40 cm en zijn al even in de bloei normaal staan die buiten maar was vanacht hevige rukwinden en stormbuien ... ben ook begonnen met 2de kweek 3 nieuwe plantjes met 2 gaat het goed maar met 1 tje minder maar heb daar vraag gesteld op andere topic https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...t-men-zaailing


                        11324098_10205594600518926_1760171821_n.jpg11418462_10205594600358922_1160978913_n.jpg

                        Comment


                          #13
                          Re: groei van autoflower normaal of te traag ?

                          Mijn AF'jes zijn ook zo klein gebleven! Ik heb ze ook een tijdje achter glas laten groeien en omdat we dit gemeen hebben denk ik dat het daar wel eens aan zou kunnen liggen. Heb ondertussen al een nieuwe gestart vanaf de geboorte buiten gezet gaat naar mijn mening stukken beter verder ga ik even volgen om te zien hoe die van jou nog evolueren en dan kunnen we vergelijken, succes nog!

                          Comment


                            #14
                            Re: groei van autoflower normaal of te traag ?

                            men 2 amnesia gold autoflowers zijn nu goed in de bloei gekomen en toch aan een gemiddelde grote van 43 cm gekomen. weet wel niet wanneer ik zal kunnen oogsten maar hou de kristallen goed in het oog ... denk dat ik mischien binnen een 3 week ga kunnen oogsten ....

                            SAM_1918.jpgSAM_1923.jpgSAM_1924.jpg

                            Comment


                              #15
                              Re: groei van autoflower normaal of te traag ?

                              Plantjes gewoon op 1 plek laten staan ermee sjouwen doet ze geen goed. Na die tijd hadden ze wel wat groter kunnen zijn maar hangt ook af van het soort wat je kweekt het ene plantje is het andere niet

                              Comment

                              Bezig...
                              X