Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaden ontkiemen ? HELP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

zaden ontkiemen ? HELP

Korting op 420shop
    ik heb verige week donderdag mijn zaden aangekregen van wietzaadjes.nl

ik heb 1 ny diesel auto 1 og kush auto en 3 candy kush auto zaden tussen de natte watten gelegt .

de og kush en ny diesel zijn allebij ontkiemt maar de 3 candy kush zaden blijven gewoon hetzelfde ..

ik maak mij hier wel zorgen voor want ik heb hier wel voor betaald ..

kan het zijn dat candy kush autoflowers een soort is die trager ontkiemt ofzo want als het niet ontkiemd dat zou echt fucked up zijn ..

moesten die candy kush zaden niet ontkiemen is het dan mogelijk om dan te bellen naar hun site voor nieuwe zaden want anders is het echt wel weggegooit geld ..

Re: zaden ontkiemen ? HELP

Het kan zeker dat die wat later ontkiemen, zou zo maar 10 dagen kunnen duren, hoe lang liggen ze al?

En je kunt ze wel bellen volgens mij sturen ze wel nieuwe op als het echt aan de zaden heeft gelegen.

Comment

Ze liggen er nu van donderdag dus 4dagen ongeveer ik hoop dat ze dan nog ontkiemen en anders zal ik wel eens bellen in de hoop dat ik nieuwe krijg

Comment

Misschien is het probleem: natte watten.
        Je moet vochtige watten hebben, niet nat. Dan gaat het zaad gewoon rotten. Kiemen kan lang duren, soms tot wel twee weken. Sommige zaden kiemen pas als ze ook nog een aantal keer droog zijn geraakt. Sommige zaden komen pas na een jaar boven. Er zijn honderden factoren die meespelen..

De meeste webshops geven geen garantie op natuurproducten. Dus ga er niet vanuit dat je wat nieuws krijgt.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
        X