Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowers en de groei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflowers en de groei

    Korting op 420shop
    Ik kan via google niets vinden, en dat kan aan mij liggen, maar groeien autoflowers nog door in de hoogte als ze gaan bloeien ?
    Lets not criticize but legalize

    #2
    Re: Autoflowers en de groei

    Ja, nog ff

    Comment


      #3
      Re: Autoflowers en de groei

      Dat hangt erg af van het fenotype. Bij autoflowers met dwerggedrag komt er vaak niet veel bij, een centimeter of 10. Bij andere autoflowers kan het uitlopen tot een centimeter of 40. Vaak kun je het wel een beetje schatten aan hoe de bloei begint; als er nog veel blad in de top zit, kun je meestal nog wel wat groei verwachten.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Autoflowers en de groei

        Bedankt voor de reacties. Mijn grootse autoflower is net begonnen met de bloei, en bijna 50 cm hoog.
        Hoewel ik weinig ervaring heb, en nul met autoflowers, ben ik tot nu toe erg tevreden.
        Het is een mooie volle plant.(25 liter pot)

        Als ik naar de bladeren kijk zoals LR2 zegt, en wat Hypnotized zegt, dan groeien ze dus nog wel effe door.

        Met wat ik wel op internet en dit forum heb kunnen vinden, lijk ik mooi op schema te liggen.
        Sensi seed heeft het over 50 - 60 dagen, en als ik dan nu zie dat de grootste begint te bloeien, dan zitten ze er waarschijnlijk niet ver naast.
        Al heb ik al ingecalculeerd dat het wat langer gaat duren, vanwege wat ik op dit forum gelezen heb.
        En met me microscoopje van de 420 shop, moet ik goed kunnen zien, wanneer ik kan oogsten.
        Belangrijker als hoe hoog zij worden, is natuurlijk wat ik er van af haal, maar daar ga in vanzelf achter komen.
        Lets not criticize but legalize

        Comment


          #5
          Re: Autoflowers en de groei

          Ik ben nooit bang om blunders toe te geven, dus bij deze.
          Het is absoluut niet waar dat mijn plant al bloeit. Misschien toch maar eens een bril kopen.

          Als ik nu al nieuwe blaadjes voor haren ga aanzien....
          Lets not criticize but legalize

          Comment

          Bezig...
          X