Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wil me 3 plantjes laten zien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wil me 3 plantjes laten zien

Korting op 420shop
    plantje 1DSC00131.JPG pantje2DSC00132.JPGplantje3 DSC00134.JPG dit is het 2de plantje weet iemand meer over die witte vlekken kan het komen door klimaatverandering
    boven kant ver DSC00138.JPGboven dichtbijDSC00139.JPGonderkant dichtbijDSC00140.JPGen weet er iemand hoelang het nog ongeveer kan duren ik ben de tel kwijt hoelang ze al staan lol DSC00145.JPGDSC00141.JPGDSC00142.JPGDSC00143.JPGDSC00144.JPG ik hoor graag wat jullie van ze vinden groetjes en vragen mag altijd

Re: wil me 3 plantjes laten zien

Zo te zien is dat zuigschade van een insect, niet echt een probleem buiten. ( het zit wel in het blad en niet erop ? )
    Lets not criticize but legalize

Comment

ja het zit in het blad daarom had ik ook beide kanten foto gemaakt ik zit er wel aan te denken om het te laten voor wat het is ik wil niet met gif werken en ze zijn toch binnen als je iets beters weet om het makkelijker op te lossen hoor ik dat maar al te graag bedankt voor je snelle reactie

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

o heb nog een belangrijke ding over het hoofd gezien ik weet dat het een te kort aan iets moet zijn maar wat weet ik niet precies er zitten gele wolkige kleur soms zelfs bijna wit achter kant is het ook maar minimaal alleen als het wit is zie je dat op achterblad ook paar fototjes DSC00152.JPGDSC00151.JPGDSC00150.JPGDSC00149.JPG

Comment

o kan het ook komen dat ik ooit met de plantenspuit erover heb gespoten met cv ketel water schoot me naar binnen

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ik kook het water nu en gebruik hesi waar ph correctie inzit en moet zeggen werkt als een ...... vul maar in HOE OUD ZIJN ME PLANTEN ONGEVEER weet iemand dat ik ben bang dat ik niks krijg door te weinig licht

Comment

Leeftijd van plant maakt niets uit.
          Je moet enkel zien als ze begint te bloeien dat noteren en op je verpaking van zaden staat ong hoeveel weken ze moet bloeien.
          Hie lang ze groeit maakt niet uit ik heb ier van februari staan tot nu te groeien en dan nog van paar maand jonger ze gaan te samen klaar zijn voor oogst.
          Greets hier mijn schatje eens zien ? 20150710_094900.jpg20150710_094909.jpg20150710_094909.jpg
          buitenkweek 2015

Comment

Bezig...
          X