Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek, paar vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste kweek, paar vraagjes

Korting op 420shop
    Dit is voor 't eerst dat ik een plante ga kweken en heb besloten om het simpel te houden.

Heb hier een zaadje autoflowering royal dwarf die nu ongeveer 36 uur in een glaasje water ligt om te ontkiemen. Ik heb hier een 11L pot in m'n beschikking met gewone potgrond.

Straks als de wortel zichtbaar is en deze zo'n 3-5mm is, ga ik hem verplaatsen naar de 11L pot, alleen hoeveel water moet ik dan geven als het plantje nog zo mini is?

Ik zat zelf te denken aan voordat ik hem plant, alvast met wat voorverwarmd water van 20 graden (300ml), de potgrond vochtig te maken, en vervolgens dagelijks 200ml voorverwarmd water te geven, is dit een goede richtlijn?

Dank jullie wel!

Re: Eerste kweek, paar vraagjes

Neen. Is ook alweer 100 keer uitgelegd dat zaailingen amper water nodig hebben als je de grond licht vochtig gemaakt hebt. Lees wat kweekverslagen door...

Comment

Re: Eerste kweek, paar vraagjes

Tsja, om bevestiging vragen is een beetje not-done tegenwoordig. Doe gewoon lekker wat je denkt dat goed is, en je zult zien dat het niet zo moeilijk is allemaal. Hier krijgen ze koud kraanwater, en dat gaat prima.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
      X